Когато зрителите спят

Рекламите стават по-тихи, спокойствието на дремещата аудитория е гарантирано

"Психоаналитиците наричат екрана майчина гръд, на която скланяш глава и сънуваш най-хубавите си сънища." След това научно разкритие на председателя на СЕМ Георги Лозанов, радостта на медии и зрители заради намаляването на звука на телевизионните реклами не е учудваща. Тази седмица асоциациите на телевизиите, рекламодателите и рекламните агенции подписаха споразумение, че след 30 юни рекламите блокове няма да са по-шумни от останалата програма. "Полузаспали зрители няма да се стряскат с ужас, когато започнат рекламите. Границата между съня и гледането на телевизия трябва да е много спокойна, плавна и не бива да минава през шок", заключи и произведе друг цитат за медиите Лозанов. 

Темата се намести на челни позиции във вестниците, при това звучеше като групова терапия - признахме си, че децибелите на рекламите ни влудяват, и отдъхнахме с облекчение, че от първи април тръгват "първите тихи реклами". "Монитор" нарекоха досегашното състояние "слухов тероризъм", а "24 часа" се похвалиха, че първи са забелязали зрителските неволи през далечната 2007 г. "Преди това пак има реклами, но те не са чак толкова многобройни, а рекламните агенции и рекламодателите не са се сетили, че могат да звучат над всички", твърдят от медията. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове