Ела, Ветко, изяж ме
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ела, Ветко, изяж ме

CC BY-SA 4.0 via Wikimedia Commons

Ела, Ветко, изяж ме

Едно от лицата на българския туристически бранш демонстрира нагледно как не носи на критика

81319 прочитания

CC BY-SA 4.0 via Wikimedia Commons

© Nikolay


Една смешно-тъжна история от първо лице за полупровалена ол инклузив почивка в черноморския комплекс "Елените" мина тази седмица като горски пожар през българските медии. Тя вероятно щеше да остане незабелязана, ако главен герой в нея не беше маститият пловдивски предприемач Ветко Арабаджиев. През последните месеци той дефилира в публичното пространство най-вече със свои скандални действия – изкореняването на японските вишни пред столичния хотел "Маринела", известен повече като Японския, или пък надстрояването му въпреки всички опити на държавата да спре това.

"Всяка детска приказка започва с един лош Кумчо Вълчо. Нашата започна с един Вълчо, ама Арабаджиев, по-известен като Ветко", започва историята в блога на Мария Пеева, подвизаваща се с творческия псевдоним Mama Ninja. По-нататък историята продължава със саркастичен разказ за типичните перипетии на българския летовник, сблъскал се с класическия черноморски бизнесмодел "ден година храни". Следват цветисти описания на ситуации с кошмарна логистика, допълнителни такси за всичко, балкантуристко обслужване, безвкусна храна (или липса на такава), източен алкохол от дамаджани на западни цени, Филип Киркоров, Ала Пугачова, тръбна мебел от 90-те и смяна на чаршафите веднъж седмично...

Историята вероятно щеше да приключи с повече смях и по-малко сълзи, ако не беше продължението. "Току-що получих интересно обаждане от адвокатката на г-н Арабаджиев. Обясни ми, че възнамерява да заведе дело срещу мен, ако не сваля статията "Как Вълчо изяде ол инклузива", обяви малко по-късно блогърката. И добавя: "Предложих им да напишат опровержение, което на драго сърце ще публикувам, но тя отказа. И така, мама Нинджа отива на съд. И да не ме забравите в Сливенския затвор :)))) Очаквам поне по три шоколада седмично!"

Резултатът от нескопосания опит за PR от страна на Ветко Арабаджиев беше, че репортажът на Mama Ninja бе вирусно разпространен през Facebook, а впоследствие попадна и в няколко медии. "Блогърка стана обект на заплахи от страна на адвокат на известния хотелиер Ветко Арабаджиев, след като публикува репортаж от не особено приятната си почивка в комплекса на бизнесмена – "Елените", пише Mediapool.bg. Идентично заглавие се появява и в e-vestnik. Онлайн медиата потвърждава отзивите на българската блогърка с ревюта на потребители, организирали почивка на "Елените" през световноизвестната резервационна система booking.com.

След като не успя да запуши недоволните онлайн-гласове, отделът за връзки с обществеността на семейство Арабаджиеви приложи традиционния български подход със скрита рекламна публикация, прославяща техния курорт. "Ваканционно селище "Елените" вероятно може да се нарече едно от най-приятните места по българското Черноморие", пише интернет изданието на "24 часа". И продължава в същия дух: "Зелено. Много зелено! Това е първото впечатление на гостите на комплекса още при влизането им и то остава като приятен спомен от цялата почивка." Междувременно през вестници като "Телеграф" започна и кампания срещу гръцкото море със заглавия като "Гърците вече ни броят питиетата".

В същото време Ветко Арабаджиев се е забавлявал на едно далеч по-зелено място - "на грандиозен купон в тузарския бар Stefano Forever в Сен Тропе", твърди жълтият сайт blitz.bg. И то под звуците на Азис на живо...

Една смешно-тъжна история от първо лице за полупровалена ол инклузив почивка в черноморския комплекс "Елените" мина тази седмица като горски пожар през българските медии. Тя вероятно щеше да остане незабелязана, ако главен герой в нея не беше маститият пловдивски предприемач Ветко Арабаджиев. През последните месеци той дефилира в публичното пространство най-вече със свои скандални действия – изкореняването на японските вишни пред столичния хотел "Маринела", известен повече като Японския, или пък надстрояването му въпреки всички опити на държавата да спре това.

"Всяка детска приказка започва с един лош Кумчо Вълчо. Нашата започна с един Вълчо, ама Арабаджиев, по-известен като Ветко", започва историята в блога на Мария Пеева, подвизаваща се с творческия псевдоним Mama Ninja. По-нататък историята продължава със саркастичен разказ за типичните перипетии на българския летовник, сблъскал се с класическия черноморски бизнесмодел "ден година храни". Следват цветисти описания на ситуации с кошмарна логистика, допълнителни такси за всичко, балкантуристко обслужване, безвкусна храна (или липса на такава), източен алкохол от дамаджани на западни цени, Филип Киркоров, Ала Пугачова, тръбна мебел от 90-те и смяна на чаршафите веднъж седмично...


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

29 коментара
  • 1
    emilm13 avatar :-P
    emilm13

    "И то под звуците на Азис на живо..." - е, те това наказание му стига! И ако сега някой каже, че няма възмездие...!

  • 2
    balkantourist avatar :-|
    balkantourist

    Класическа бг мутра.

  • 3
    balkantourist avatar :-|
    balkantourist

    Класическа бг мутра.

  • 4
    fio41315648 avatar :-|
    fio41315648

    А ако Азис му е забил един нож под гърба, ептен забавление е паднало.

  • 5
    dabeda avatar :-P
    Da be.. da..

    От Кемпински до... Мутранелла..
    Орки.. Саурон Арабадж заплашил Марето с назгула си..
    Адвокати... ето 10$, погребете 10... Марк Твен.

  • 6
    nhm1435574471434862 avatar :-P
    ivan nikolov

    Ветко -метко, колко да е тагаметко ...
    само си правят реклам пиниз !!!
    иначе, минават в трета глуха

  • 7
    qdk12501326 avatar :-|
    qdk12501326

    До коментар [#2] от "balkantourist":

    По скоро класически боклук :)

    Само че има тъпаци, които му наливат кинти в сметката с голяма кеф.
    Справка - софийския елит и елита на околностите всеки петък е у Кемписнки...пардон, маринела...за да маха гюбеци, да фърга салфетки и да гледа лошо.

    Сигурен съм, че и в пародията от снимката има идиоти, които биха отседнали.А после ще отидат на културен туризъм в замъка Равадиново.

    На простия народ му е прост елита.

  • 8
    idimitro avatar :-|
    idimitro

    За голяма част от българските хотелиери е трудно разберат, че мнението на клиента трябва да се уважава. Под "уважение" да се разбира слушане, чуване и реакция. В българските хотели все още рядко се срещат системи за обратна връзка на място - например таблети на рецепцията - и така голяма част от оплакванията не стигат до когото трябва и съответно проблемите остават неразрешени. Малко хотели имат персонал, който отговаря за качеството. Резултата е налице - плюене по блогове, социални и традиционни медий, ревю сайтове....

  • 9
    whocares avatar :-|
    who cares
  • 10
    diditop avatar :-|
    Diana Komatova

    Негативните мнения са още от 2011 година. Има специална тема в "БГ Мама", където са описани потресаващи истории. Има много за четене.http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=572001;topicrefid=19


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

В шредера на популизма

В шредера на популизма

Я да видим кой рекламира

Я да видим кой рекламира

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK