Ела, Ветко, изяж ме
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Ало, Маджо

Ела, Ветко, изяж ме

CC BY-SA 4.0 via Wikimedia Commons

Ела, Ветко, изяж ме

Едно от лицата на българския туристически бранш демонстрира нагледно как не носи на критика

81080 прочитания

CC BY-SA 4.0 via Wikimedia Commons

© Nikolay


Една смешно-тъжна история от първо лице за полупровалена ол инклузив почивка в черноморския комплекс "Елените" мина тази седмица като горски пожар през българските медии. Тя вероятно щеше да остане незабелязана, ако главен герой в нея не беше маститият пловдивски предприемач Ветко Арабаджиев. През последните месеци той дефилира в публичното пространство най-вече със свои скандални действия – изкореняването на японските вишни пред столичния хотел "Маринела", известен повече като Японския, или пък надстрояването му въпреки всички опити на държавата да спре това.

"Всяка детска приказка започва с един лош Кумчо Вълчо. Нашата започна с един Вълчо, ама Арабаджиев, по-известен като Ветко", започва историята в блога на Мария Пеева, подвизаваща се с творческия псевдоним Mama Ninja. По-нататък историята продължава със саркастичен разказ за типичните перипетии на българския летовник, сблъскал се с класическия черноморски бизнесмодел "ден година храни". Следват цветисти описания на ситуации с кошмарна логистика, допълнителни такси за всичко, балкантуристко обслужване, безвкусна храна (или липса на такава), източен алкохол от дамаджани на западни цени, Филип Киркоров, Ала Пугачова, тръбна мебел от 90-те и смяна на чаршафите веднъж седмично...

Историята вероятно щеше да приключи с повече смях и по-малко сълзи, ако не беше продължението. "Току-що получих интересно обаждане от адвокатката на г-н Арабаджиев. Обясни ми, че възнамерява да заведе дело срещу мен, ако не сваля статията "Как Вълчо изяде ол инклузива", обяви малко по-късно блогърката. И добавя: "Предложих им да напишат опровержение, което на драго сърце ще публикувам, но тя отказа. И така, мама Нинджа отива на съд. И да не ме забравите в Сливенския затвор :)))) Очаквам поне по три шоколада седмично!"

Резултатът от нескопосания опит за PR от страна на Ветко Арабаджиев беше, че репортажът на Mama Ninja бе вирусно разпространен през Facebook, а впоследствие попадна и в няколко медии. "Блогърка стана обект на заплахи от страна на адвокат на известния хотелиер Ветко Арабаджиев, след като публикува репортаж от не особено приятната си почивка в комплекса на бизнесмена – "Елените", пише Mediapool.bg. Идентично заглавие се появява и в e-vestnik. Онлайн медиата потвърждава отзивите на българската блогърка с ревюта на потребители, организирали почивка на "Елените" през световноизвестната резервационна система booking.com.

След като не успя да запуши недоволните онлайн-гласове, отделът за връзки с обществеността на семейство Арабаджиеви приложи традиционния български подход със скрита рекламна публикация, прославяща техния курорт. "Ваканционно селище "Елените" вероятно може да се нарече едно от най-приятните места по българското Черноморие", пише интернет изданието на "24 часа". И продължава в същия дух: "Зелено. Много зелено! Това е първото впечатление на гостите на комплекса още при влизането им и то остава като приятен спомен от цялата почивка." Междувременно през вестници като "Телеграф" започна и кампания срещу гръцкото море със заглавия като "Гърците вече ни броят питиетата".

В същото време Ветко Арабаджиев се е забавлявал на едно далеч по-зелено място - "на грандиозен купон в тузарския бар Stefano Forever в Сен Тропе", твърди жълтият сайт blitz.bg. И то под звуците на Азис на живо...

Една смешно-тъжна история от първо лице за полупровалена ол инклузив почивка в черноморския комплекс "Елените" мина тази седмица като горски пожар през българските медии. Тя вероятно щеше да остане незабелязана, ако главен герой в нея не беше маститият пловдивски предприемач Ветко Арабаджиев. През последните месеци той дефилира в публичното пространство най-вече със свои скандални действия – изкореняването на японските вишни пред столичния хотел "Маринела", известен повече като Японския, или пък надстрояването му въпреки всички опити на държавата да спре това.

"Всяка детска приказка започва с един лош Кумчо Вълчо. Нашата започна с един Вълчо, ама Арабаджиев, по-известен като Ветко", започва историята в блога на Мария Пеева, подвизаваща се с творческия псевдоним Mama Ninja. По-нататък историята продължава със саркастичен разказ за типичните перипетии на българския летовник, сблъскал се с класическия черноморски бизнесмодел "ден година храни". Следват цветисти описания на ситуации с кошмарна логистика, допълнителни такси за всичко, балкантуристко обслужване, безвкусна храна (или липса на такава), източен алкохол от дамаджани на западни цени, Филип Киркоров, Ала Пугачова, тръбна мебел от 90-те и смяна на чаршафите веднъж седмично...


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

29 коментара
  • 1
    emilm13 avatar :-P
    emilm13

    "И то под звуците на Азис на живо..." - е, те това наказание му стига! И ако сега някой каже, че няма възмездие...!

  • 2
    balkantourist avatar :-|
    balkantourist

    Класическа бг мутра.

  • 3
    balkantourist avatar :-|
    balkantourist

    Класическа бг мутра.

  • 4
    fio41315648 avatar :-|
    fio41315648

    А ако Азис му е забил един нож под гърба, ептен забавление е паднало.

  • 5
    dabeda avatar :-P
    Da be.. da..

    От Кемпински до... Мутранелла..
    Орки.. Саурон Арабадж заплашил Марето с назгула си..
    Адвокати... ето 10$, погребете 10... Марк Твен.

  • 6
    nhm1435574471434862 avatar :-P
    ivan nikolov

    Ветко -метко, колко да е тагаметко ...
    само си правят реклам пиниз !!!
    иначе, минават в трета глуха

  • 7
    qdk12501326 avatar :-|
    qdk12501326

    До коментар [#2] от "balkantourist":

    По скоро класически боклук :)

    Само че има тъпаци, които му наливат кинти в сметката с голяма кеф.
    Справка - софийския елит и елита на околностите всеки петък е у Кемписнки...пардон, маринела...за да маха гюбеци, да фърга салфетки и да гледа лошо.

    Сигурен съм, че и в пародията от снимката има идиоти, които биха отседнали.А после ще отидат на културен туризъм в замъка Равадиново.

    На простия народ му е прост елита.

  • 8
    idimitro avatar :-|
    idimitro

    За голяма част от българските хотелиери е трудно разберат, че мнението на клиента трябва да се уважава. Под "уважение" да се разбира слушане, чуване и реакция. В българските хотели все още рядко се срещат системи за обратна връзка на място - например таблети на рецепцията - и така голяма част от оплакванията не стигат до когото трябва и съответно проблемите остават неразрешени. Малко хотели имат персонал, който отговаря за качеството. Резултата е налице - плюене по блогове, социални и традиционни медий, ревю сайтове....

  • 9
    whocares avatar :-|
    who cares
  • 10
    diditop avatar :-|
    Diana Komatova

    Негативните мнения са още от 2011 година. Има специална тема в "БГ Мама", където са описани потресаващи истории. Има много за четене.http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=572001;topicrefid=19


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

ЧРД, 6i6i

ЧРД, 6i6i

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK