Записки по българските магистрали

Как "Автомагистрали" обяви медийна независимост

Пресцентърът на Министерството на регионалното развитие не е особено вълнуващо нещо. От години изявите му се свеждат до кратки послания във връзка с отварянето на дадена пътна отсечка, придружено най-често със снимка на хора в костюми, поп и менче. Ето защо, когато на 1 юни оттам пристигна новината, че новият министър Виолета Комитова изпраща 84 проекта за свлачища на АДФИ и НАП, това беше направо сигнал за въстание.

На следващия ден пристигна още по-бомбастично заглавие - "Предстоят нови разкрития за случващото се в "Автомагистрали". Вятърът на промяната явно задуха и в подчинените пресцентрове, защото на 4 юни за първи път в историята в прессъобщение от Агенция "Пътна инфраструктура" се появи нотка на възмущение. Заедно с новината, че новият шеф е инспектирал ремонта на магистрала "Тракия" и "Марица" и е открил нередности, АПИ констатира, че "проектантът на обекта се е държал неуважително". "Няма да се плаща за недобре свършена работа", отсече пресцентърът на МРРБ на следващия ден.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Аre you Djoking?

Аre you Djoking?

Мини, ако можеш

Мини, ако можеш