Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Брандът "Костя Копейкин" Made in Bulgaria

Лидерът на "Възраждане" заплаши със съд медии, които уронват "доброто име" на дописан от него литературен герой

Неотдавна Костадин Костадинов прекрати пресконференция на партията си заради присъствието на журналист от "Дневник"
Неотдавна Костадин Костадинов прекрати пресконференция на партията си заради присъствието на журналист от "Дневник"
Неотдавна Костадин Костадинов прекрати пресконференция на партията си заради присъствието на журналист от "Дневник"    ©  Велко Ангелов
Неотдавна Костадин Костадинов прекрати пресконференция на партията си заради присъствието на журналист от "Дневник"    ©  Велко Ангелов

В сивата политическа седмица след изборите почти централно място в медиите зае съобщението, че активист на "Възраждане" е запазил като търговска марка прякора на лидера Костадин Костадинов - Костя Копейкин. В широк диапазон от артикули, стигащи до аксесоари за дамско бельо. На предприемчивия инициатор му се наложи да се откаже от мястото си на депутат, а самият Костя Копейкин се зае със защита на новия бранд, заменяйки оригиналния повод за възникването му - русофилската и пропутинска идеология на партията, с видоизменен от него самия герой от романа на Гогол "Мъртви души".

Различни издания - "Сега", "Дневник", "Булевард България", се опитаха да компенсират липсата на функционална грамотност в трактовките на Костадинов на литературното произведение. Под заглавие "Втори опит да обясним на Копейкин някои медицински факти" (първият е от 1 юни) вестник "Сега" установява, че лидерът на "Възраждане" продължава да не разбра каква глупост е да твърди, че "Костя Копейкин" (няма такъв персонаж) е положителен герой на Гогол". А опитите му, пише авторът, да облагороди прякора си са толкова несръчни, че става дори неетично да му се подиграва човек.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

В сивата политическа седмица след изборите почти централно място в медиите зае съобщението, че активист на "Възраждане" е запазил като търговска марка прякора на лидера Костадин Костадинов - Костя Копейкин. В широк диапазон от артикули, стигащи до аксесоари за дамско бельо. На предприемчивия инициатор му се наложи да се откаже от мястото си на депутат, а самият Костя Копейкин се зае със защита на новия бранд, заменяйки оригиналния повод за възникването му - русофилската и пропутинска идеология на партията, с видоизменен от него самия герой от романа на Гогол "Мъртви души".

Различни издания - "Сега", "Дневник", "Булевард България", се опитаха да компенсират липсата на функционална грамотност в трактовките на Костадинов на литературното произведение. Под заглавие "Втори опит да обясним на Копейкин някои медицински факти" (първият е от 1 юни) вестник "Сега" установява, че лидерът на "Възраждане" продължава да не разбра каква глупост е да твърди, че "Костя Копейкин" (няма такъв персонаж) е положителен герой на Гогол". А опитите му, пише авторът, да облагороди прякора си са толкова несръчни, че става дори неетично да му се подиграва човек.

Костадинов отговори със съобщение във фейсбук за бъдеща фондация "Костя Копейкин", която макар и все още да не е регистрирана, вече е накарала "психодесните жълтопаветници да почнат да четат", и щяла да печели от съдебни дела "срещу богати и продажни медии, уронващи доброто име на литературния герой и името на фондацията".

Доста работа ще й се отвори, ако съдим по нароилите се междувременно заигравки с новия български бранд. Като електронната игра "Добре дошли в света на Костя!" например или идеята на фейсбук групата "Политическа трагикомедия" за тениски с лика на Костадинов и надпис: "Евро? Не, благодаря! Копейки искам аз!"

В Twitter пък потребител с името The Angry Cat съобщи, че е подал възражение срещу регистрацията на търговска марка "Костя Копейкин", като един от мотивите е, че разпространението й ще е в противоречие с добрите нрави.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    evpetra avatar :-P
    evpetra
    • + 1

    Забавно!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал