Сутрешен блок: 22 август
Мирослав Найденов разпродава рекордно количество земя срещу компенсаторки, бивши PR-ки печелят поръчки за популяризиране на земеделското министерство във Facebook, а Pussy Riot регистрират името си като търговска марка
©
Evgeny Karandaev / Shutterstock
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Максимални температури за страната днес:
София 34°
Пловдив 37°
Варна 30°
Бургас 33°
Русе 37°
Благоевград 38°
София 34°
Пловдив 37°
Варна 30°
Бургас 33°
Русе 37°
Благоевград 38°
България
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
"Пуси Райът" - търговска марка?! Много интересна посока получават нещата около тях. Направиха скандал, който беше раздут от медиите, после започна дело срещу тях и получиха присъди за хулиганство, а накрая намериха някаква масова психоза да ги подкрепят. Когато мине време много неща намират друго обяснение - в случая е било PR-акция за да се популяризира името и марката им. След като няма изкуство в "творчеството" им, защо да не "избухнат" по типичния комерсиален начин - тъп адвокатски трик...
От вчера новината за разпродаването на земите обикаля интернет сайтовете, но за съжаление все в един и същи вид. В случващото се очевидно не могат да откроят колко възможности се отварят пред производителите, а и пред икономиката ни, защото все пак тези земи освен че трябва да се ползват по предназначение, продуктът от тях следва да се оптимизира. А по-добре няма кой да го направи от хора, които разбират от бизнеса си.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.