Новият брой: Накъде след вота
Close

Сутрешен блок: 18 февруари

Хиляди излязоха на протест в големите градове, енергийният регулатор отново е без председател, и политиката се намеси в битката за патриаршеския трон

   ©  Evgeny Karandaev / Shutterstock
Максимални температури за страната днес:

София 4°

Пловдив 8°

Варна 5°

Бургас 6°

Русе 4°

Благоевград 7°

България


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cobourga avatar :-|
    cobourga
    • - 2
    • + 2

    Освен проверка на 3-те ЧАСТНИ ЕРП-та да се проверят също така : НЕК, БЕХ и преносното дружество ЕСО - те са държавни !!!!!!!!!!! И лапат много и безконтролно !!! Д асе провери също и ТОПЛОФИКАЦИЯ - София, която произвежда и продава най-скъпия ток - над 300 лева за мвтч !!!!! Ясно е, че цените на ТОКА няма как да намалеят, освен малко и за малко, тъй като те и без друго са най-ниските в Европа. А ресурсите са скъпи. Народът е беден и протестира масово само при нужното побутване. Ще заработи ли схемата и сега ??? Зависи от всички нас, и не само. Нужни са ни държавници, от Европейска величина и с евро-качества.
    ПРЕДЛОЖЕНИЕ : Правителството да предложи промени в закона и да намали ДДС на ТОКА на 10%. Така всяка сметка ще поевтинее веднага с 10% !!!!!!

    Нередност?
  • 2
    agrotuz avatar :-|
    тимирут'
    • + 2

    Нека строят норвежците, само така може да се развие деверсификацията на петролните доставки в Европа. Когато това нещо започне да се изгражда, руснаците ще се почувстват доста дискомфортно, понеже където има нефт, обикновено има и газови залежи. А ако има стабилни доставки на газ откъм север, тогава тежестта на "Газпром" неминуемо ще намалява. При всички случаи това е добра новина, въпреки че Норвегия и Северно море не са достатъчни за цялостните доставки в западна Европа.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал