Още от ЦУМ насам ескалаторите са символ на това, което сега наричаме мол. Това е краткият отговор на въпроса, защо избрахме тази снимка за първа страница на Капитал.

Темата, както предполагам всички сте разбрали, засяга много хора. През последните седмици новите молове се превърнаха в обща тема за разговор между почти всички в София. Сега, това е малко тъжно - все пак в крайна сметка става дума за магазини, но като оставим настрана лекото интелектуално презрение към консумеризма, си има логично обяснение.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    benitakoalazebra avatar :-P
    benitakoalazebra
    • - 1
    • + 3

    Много хубаво е написано!

    Нередност?
  • 2
    kpucu avatar :-P
    kpucu
    • + 1

    ей снимката на гоце рулс аххаха ((((((:

    Нередност?
  • 3
    estrella avatar :-|
    estrella

    НАдявам се да говорите и за това, че новите молове откриват нови работни места, които са като мана небесна за останалия без работа народ.

    Инак пазарувайте по нов начин колкото си искате, на мен и стария си ми харесва.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал