Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

На пазар с мишка

Как и защо решихме първа страница на "Капитал" да изглежда по този начин

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

По-добри цени, спестено време, критична маса от хора, ползващи интернет разплащания, нови бизнес модели. Това са накратко някои от основните причини за резкия ръст на интернет търговията у нас, за които разказваме в новия брой на "Капитал".

На първа сложихме златни яйца – каквито всъщност се оказаха в буквален и преносен смисъл новите канали за продажба като например сайтовете за групово пазаруване. Златна възможност за популяризиране на малкия и среден търговец, за по-изгодни цени за купувача, за влизането на масовия български потребител в ХХІ век, що се отнася до пазаруването с мишка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    activesr avatar :-|
    activeme
    • - 2
    • + 2

    критична маса от хора, ползващи интернет разплащания ... дрън дрън

    Нередност?
  • 2
    bill_doors avatar :-|
    bill_doors
    • + 2

    Не е дрън-дрън. Все повече хора ползват онлайн разплащания. Кредитните и дебитни карти в българия са 7-цифрена сума и е все по-лесно.
    Книги, самолетни билети, дрехи, битови сметки - расетж има.

    Нередност?
  • 3
    agrotuz avatar :-|
    тимирут'

    И това не е цялата истина, просто е - няма златно сечение. Факт!
    По-добри цени - да, но за какво качество? Най-високото качество се получва от официалния вносител. Също и с гаранционните условия е така. Това най-често не е съчетано с най-ниската цена.
    Спестено време - да, но за сметка на времето, което после често се изразходва за ходене по сервизи и за възстановяване на парите за несполучливата покупка.
    Интернет разплащанията нямат отношение към пазаруването през сайтове. Много по-разумно е да се ползва куриер за доставка и наложен платеж, или плащане по проформа фактура чрез банков превод. Даването на номера на сметката най-често завършва с неуважена рекламация в банката за неправомерно теглене на пари или за "източване" на сметката от трети лица.
    Затова търговията през нета още много години ще остане само помощно средство към реалната търговия в магазина, доколкото задачата на сайтовете е повече в промоцията, отколкото в стокооборота. Ролята й ще нараства, но завинаги е обречена да остане "второстепенен играч", особено за по-същесвените стоки.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал