На пазар с мишка
Как и защо решихме първа страница на "Капитал" да изглежда по този начин
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
По-добри цени, спестено време, критична маса от хора, ползващи интернет разплащания, нови бизнес модели. Това са накратко някои от основните причини за резкия ръст на интернет търговията у нас, за които разказваме в новия брой на "Капитал".
На първа сложихме златни яйца – каквито всъщност се оказаха в буквален и преносен смисъл новите канали за продажба като например сайтовете за групово пазаруване. Златна възможност за популяризиране на малкия и среден търговец, за по-изгодни цени за купувача, за влизането на масовия български потребител в ХХІ век, що се отнася до пазаруването с мишка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
критична маса от хора, ползващи интернет разплащания ... дрън дрън
Не е дрън-дрън. Все повече хора ползват онлайн разплащания. Кредитните и дебитни карти в българия са 7-цифрена сума и е все по-лесно.
Книги, самолетни билети, дрехи, битови сметки - расетж има.
И това не е цялата истина, просто е - няма златно сечение. Факт!
По-добри цени - да, но за какво качество? Най-високото качество се получва от официалния вносител. Също и с гаранционните условия е така. Това най-често не е съчетано с най-ниската цена.
Спестено време - да, но за сметка на времето, което после често се изразходва за ходене по сервизи и за възстановяване на парите за несполучливата покупка.
Интернет разплащанията нямат отношение към пазаруването през сайтове. Много по-разумно е да се ползва куриер за доставка и наложен платеж, или плащане по проформа фактура чрез банков превод. Даването на номера на сметката най-често завършва с неуважена рекламация в банката за неправомерно теглене на пари или за "източване" на сметката от трети лица.
Затова търговията през нета още много години ще остане само помощно средство към реалната търговия в магазина, доколкото задачата на сайтовете е повече в промоцията, отколкото в стокооборота. Ролята й ще нараства, но завинаги е обречена да остане "второстепенен играч", особено за по-същесвените стоки.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.