„Супербол“ - витрина за реклама на елитни клиенти

Двубоят за титлата в Националната футболна лига (НФЛ) на САЩ, известен като „Супербол“, отдавна премина нивото на обикновен спортен сблъсък и се превърна в арена за рекламна надпревара между някои от най-големите компании на американския пазар.

Тридесет и деветото издание на мача, което ще се проведе в неделя (6 февруари) в Джаксънвил, ще противопостави „Ню Инглънд пейтриътс“ и „Филаделфия ийгълс“. Телевизионният канал „Фокс“, който държи правата за излъчване на двубоя, до средата на седмицата беше разпродал около 90 процента от общото рекламно време, включващо 59 клипа от по 30 секунди. Цената на един клип се удвои през последното десетилетие и достигна рекордната средна стойност от 2.4 милиона долара. Ако бъде продадено цялото време, това ще донесе около 140 милиона долара на американския канал и ще му помогне да върне част от инвестициите в осемгодишния договор за телевизионните права на НФЛ, който струва на „Фокс“, CBS, ABC и ESPN общо 17.6 милиарда долара.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал