БНТ изнася предаванията си навън

Телевизията разчита да върне вложените 2.1 млн. евро от реклами

Голям екран на открито за мачовете, сцена за концерти, студиа между феновете, където известни личности и спортни звезди ще коментират най-атрактивните моменти от срещите, игри с награди от ранния следобед - това подготвя БНТ в навечерието на световното първенство по футбол в Южна Африка. За пръв път тя ще се опита да създаде комплексна платформа за отразяването на световното първенство чрез телевизионно излъчване, интернет страница и събития с фенове на открито и закрито. "Ще се опитаме да излезем от студийната концепция и да направим нещо, което предлага зрелище за народа и сред народа", така шефът на спортния отдел на БНТ Методи Манченко определи концепцията svetovno.bnt.bg. Националната телевизия ще излъчва голямо футболно първенство за първи път от четири години, след като "Диема" купи правата за европейското през 2008 г.

БНТ е платила 2.1 млн. евро за правата, като сумата е договорена през 2005 г. "Предстои последното плащане по договора, което трябва да стане непосредствено преди началото на първенството", каза Димитринка Кирова, директор "Маркетинг и реклама" в националната телевизия. По време на световното телевизията ще има право на 12 минути реклама на час, аналогично на търговските телевизии. Това от своя страна позволява да се планира пълна възвращаемост на вложените средства, уточни Кирова. "Предложили сме на рекламодателите разнообразни пакети. Заради огромния интерес БНТ ще създаде и допълнителни възможности за рекламно присъствие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове