Големите отбори отчитат спад на спонсорите за Евро 2012

Германия продължава да получава най-много от рекламодателите си

 Английският национален отбор вече получава по-малко средства от спонсора си
 Английският национален отбор вече получава по-малко средства от спонсора си
 Английският национален отбор вече получава по-малко средства от спонсора си    ©  Associated Press
 Английският национален отбор вече получава по-малко средства от спонсора си    ©  Associated Press

Въпреки твърденията за обратното световният футбол очевидно не е напълно имунизиран от икономическата криза. Докато заплатите, бонусите, рекламните договори и телевизионните сделки при водещите клубовете в Европа продължават да не се поддават на рецесията и дори регистрират рекордни ръстове, не така стои ситуацията с националните отбори.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    exile avatar :-?
    exile
    • + 6

    Колко прекрасно би било, ако можеше да се премахнат спонсорите от футбола и отново да има сърцата игра и фланелки без рекламни лога..

    Нередност?
  • 2
    tsonkooo avatar :-?
    Тsonkooo

    Когато отборът е в криза и спонсорите се оттеглят, всички играещи единствено за пари напускат, остават тези, които обичат отбора, дава се шанс на младите и действително зрителите се връщат по стадионите да подкрепят своите, а играчите се раздават докрай заради тях!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал