Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Когато през март написахме, че "Ред бул рейсинг" е големият фаворит за титлата във Формула 1, но ще има по-сериозна конкуренция, това отговаряше на всеобщото схващане за съотношението на силите във Формула 1. Никой тогава не предполагаше, че реалността ще бъде още по-вълнуваща - сезонът стартира със седем различни победители в първите седем състезания и предложи безпрецедентна битка. Оказа се, че "Ред бул" няма никакво предимство, а смятаните за аутсайдери изобщо "Ферари" не са толкова бавни. В средата на годината изглежда по-лесно да се познаят числата от тотализатора, отколкото да се определи кой ще спечели титлата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
"код червено" същото ми каза и жената вчера.
Текста под снимката :
"Фернандо Алонсо трябваше да е назад в класирането, а лидер във Формула 1"
Първи абзац:
"Оказа се, че "Ред бул" няма никакво предимство, а смятаните за аутсайдери изобщо "Ферари" не са толкова бавни. "
Как да продължиш да четеш? То, вярно, че е лято...ама?
За изводите в статията може много да се спори - в средата на сезона едни така, едни иначе... Като цяло нивото на състезанията е горе- долу прилично, но далеч не е това, което очаквахме всички. Шумно рекламираните промени в правилника, новите дизаинерски решения, конструктивните подобрения и т.н. в болидите, се оказа много прибързано и затова и недостатъчно откъм постижения. Може би е по - вероятно да се видят такива след края на сезона. Иначе възхода на "Лотус", карането на Алонсо и битката на "малките" тимове са радващи за феновете на Ф1.
Така е по-интересно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.