Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Величието няма стадион, гласи един от рекламните плакати на Nike край ескалаторите в лондонското метро. Но вероятно има спонсор, биха казали всички замесени в поредната битка за продуктово присъствие на най-голямото спортно събитие в света.
Както обикновено, американската компания не е сред официалните спонсори на олимпийските игри, тъй като най-големият й конкурент Adidas трайно се е закотвил на тази позиция. Но Nike не пропуска възможността да предостави поредния епизод в битката за привличане на потребителското внимание. А тя става все по-трудна за печелене – колкото и организаторите на олимпийски игри и световни и европейски първенства по футбол да се опитват да ограничат "маркетинга от засада", той намира все повече начини да пробие. А благодарение на социалните мрежи вирее все по-свободно. Което води и до практики, които допреди няколко години биха били немислими.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
"Атлетката Саня Ричардс-Рос (...) заяви, че спортистите трябва да бъдат компенсирани за времето, което прекарват в Лондон. Други като нея твърдят, че губят две седмици в средата на сезона"
И те се наричат спортисти?!?!?!?! Както казва Гацо Бацов, "свръшия спортистите, кои опиняа за единия идеал."
Къде са сега онези журналисти от BBC, които заковаха батето с филма "Да купиш игрите"? Сигурно без проблем ще могат да направят цял сериал. Пък и някак по-обективно ще изглежда да обърнат камерата в собствения си двор.
...или още не могат да си поемат дъх от парашутния скок на Нейно Величество.
В Лондон 2012(както всички олимпиади) спонсорите платиха сериозни суми, които влезнаха във изграждането и осъществяването на игрите и олимпийския парк. Всичко това е обществена информация стига сте хленчили ...
Това което правят тези които просто не искат да се плащат е да правят спонсорирането на игрите не-атрактивно, оттам големите спонсори ще дават по- малко пари и игрите ще са по-скъпи оттам по-трудно осъществими за организаторите ...
Абсолютно Ванка, живеем в материален свят и важното са парите ! Спортът и спортистите не са такива каквита са били преди век, трябва да се мисли по Business oriented начин ! Спортът е бизнес и всичко което го съпътства също. От БГ нещата изглеждат само романтично, но в реалния свят нещата са различни и неразбираеми от скромните булгурчета.
Ако се съкратят половината спортове на игрите, те ще станат по-евтини и по-интересни. Кой нормален човек гледа "олимпийски футбол" например? Някой знае ли и помни ли кои са били олимпийски шампиони по футбол? Отдавна аматьорският спорт е изчезнал от олимпиадите. Трябва да останат леката и тежка атлетика, волейбола и баскетбола от колективните спортове, плуването и гребането. Уиндсърф, ветроходство и т.н. спортове просто не знам кой гледа. Както е тръгнало, скоро и спортният риболов ще стане олимпийски спорт. Относно спонсорите - тия игри все повече се превръщат в "Игрите на глада"!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход