Всички искат на Супербоул, и то по-отрано
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Всички искат на Супербоул, и то по-отрано

4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време

Всички искат на Супербоул, и то по-отрано

Рекламното време за най-гледаното събитие в САЩ се разпродаде

Георги Филипов
7485 прочитания

4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време

© Associated Press


Ако размерът на свободните пари за реклама и готовността на притежателите им да ги похарчат е някакво мерило за състоянието на икономиката, то американската икономика вероятно може да се смята в добро здраве. За първи път от години рекламното време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – Супербоул, се продаде два месеца преди началото на самия мач. FOX Sports, която тази година ще излъчва финала на първенството по американски футбол, обяви, че вече няма свободно време за телевизионна реклама. Компанията е успяла да разпродаде всички позиции един месец по-рано от миналата година. "Това е страхотен сигнал за FOX Sports и сигнал, че макар и и времето да е скъпо, корпоративните долари за реклама са налице", коментира Мори Браун в блога на Forbes SportsMoney.

Нещо много скъпо

FOX Sports обяви, че все още има свободни позиции за стрийма по интернет, както и за времето след мача, когато са предвидени традиционните студиа с анализи. "Търсенето на рекламно време за самия мач е по-силно, отколкото е предлагането, което за нас е ужасен проблем. За щастие имаме още няколко атрактивни възможности на нашите дигитални платформи за рекламодателите, които искат да асоциират продуктите си със Супербоул", обяви Нийл Мълкахи, изпълнителен вицепрезидент на FOX Sports.

Ако размерът на свободните пари за реклама и готовността на притежателите им да ги похарчат е някакво мерило за състоянието на икономиката, то американската икономика вероятно може да се смята в добро здраве. За първи път от години рекламното време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – Супербоул, се продаде два месеца преди началото на самия мач. FOX Sports, която тази година ще излъчва финала на първенството по американски футбол, обяви, че вече няма свободно време за телевизионна реклама. Компанията е успяла да разпродаде всички позиции един месец по-рано от миналата година. "Това е страхотен сигнал за FOX Sports и сигнал, че макар и и времето да е скъпо, корпоративните долари за реклама са налице", коментира Мори Браун в блога на Forbes SportsMoney.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

8 коментара
  • 1
    galya_119 avatar :-P
    Dante

    Американска му работа :)

  • 2
    daskal1 avatar :-|
    daskal1

    За американците това е което е Световното по футбол за останалите. Най-скъпите и интересни реклами се появяват именно на това състезание.
    Това което светът нарича футбол (сокър в САЩ) ще увеличи популярността си през следващите 15-20 години благодарение на нарастващата част на латиносите сред населението , иначе за американците е игра на малки момчета (до гимназална възраст, когато могат да играят американски футбол) и на момичета и девойки.

    Старата максима "Не ходи със своите правила в чужд манастир" важи с пълна сила и тук.

  • 3
    primaxm avatar :-|
    primaxm

    Американският футбол е убийствено скучна игра. Подреждат се 1 минута, бутат се 10 секунди и спират. Пак се подреждат 1 минута, пак се бутат има няма 10 секунди и спират и така до безкрай. Почти същата работа е и бейзбола. За сравнение някой ден гледайте австралийски футбол. Уникален спорт, движение без спиране, истинско шоу. :-)

  • 4
    stoiank avatar :-|
    stoiank

    Все пак 4 млн., за 100 млн. платежоспособна публика си е има-няма 4 цента за човек, плюс многократно коментираните след това в ютуб и социални мрежи клипове. Така че, не е толкова скъпо. Нека нашите телевизии направят така сметката и като изкараш за съжаление всички пенсионери с пенсия до 250.00 лв, защото те реално нищо не могат да си купят!? Нещата ще изглеждат по различен начин.

  • 5
    motomx avatar :-|
    motomx

    тоя спорт и до ден днешен ми е непонятен.

  • 6
    reveal avatar :-|
    Reveal

    Мястото на този стадион е много специално за българите.

    До него се издигаше Джайънтс стейдиум станал арена

    на великите мигове на българския футбол през 94 година.

  • 7
    2.5 avatar :-P
    2.5

    "През тази година рекламата по време на самия мач вече е невъзможна, затова и стойността на времето в почивките вероятно се е повишило."

    'кдега го батко Краси да направи от невъзможното възможно?! Ако го пуснат по bTV направо ще извъртят и един турски сериал през почивките...

  • 8
    forest avatar :-|
    Forest

    До коментар [#5] от "motomx":

    спортът е скучен, но шоуто около и по време на мачовете е несравнимо. препоръчвам на всеки да присъства на мач на живо в САЩ - особено на мач между университетски отбори. на някои от тях има публика от 100 хиляди души, а брас бенда, мажоретките, музиката правят шоуто.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.