Всички искат на Супербоул, и то по-отрано
Рекламното време за най-гледаното събитие в САЩ се разпродаде


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако размерът на свободните пари за реклама и готовността на притежателите им да ги похарчат е някакво мерило за състоянието на икономиката, то американската икономика вероятно може да се смята в добро здраве. За първи път от години рекламното време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – Супербоул, се продаде два месеца преди началото на самия мач. FOX Sports, която тази година ще излъчва финала на първенството по американски футбол, обяви, че вече няма свободно време за телевизионна реклама. Компанията е успяла да разпродаде всички позиции един месец по-рано от миналата година. "Това е страхотен сигнал за FOX Sports и сигнал, че макар и и времето да е скъпо, корпоративните долари за реклама са налице", коментира Мори Браун в блога на Forbes SportsMoney.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
Американска му работа :)
За американците това е което е Световното по футбол за останалите. Най-скъпите и интересни реклами се появяват именно на това състезание.
Това което светът нарича футбол (сокър в САЩ) ще увеличи популярността си през следващите 15-20 години благодарение на нарастващата част на латиносите сред населението , иначе за американците е игра на малки момчета (до гимназална възраст, когато могат да играят американски футбол) и на момичета и девойки.
Старата максима "Не ходи със своите правила в чужд манастир" важи с пълна сила и тук.
Американският футбол е убийствено скучна игра. Подреждат се 1 минута, бутат се 10 секунди и спират. Пак се подреждат 1 минута, пак се бутат има няма 10 секунди и спират и така до безкрай. Почти същата работа е и бейзбола. За сравнение някой ден гледайте австралийски футбол. Уникален спорт, движение без спиране, истинско шоу. :-)
Все пак 4 млн., за 100 млн. платежоспособна публика си е има-няма 4 цента за човек, плюс многократно коментираните след това в ютуб и социални мрежи клипове. Така че, не е толкова скъпо. Нека нашите телевизии направят така сметката и като изкараш за съжаление всички пенсионери с пенсия до 250.00 лв, защото те реално нищо не могат да си купят!? Нещата ще изглеждат по различен начин.
тоя спорт и до ден днешен ми е непонятен.
Мястото на този стадион е много специално за българите.
До него се издигаше Джайънтс стейдиум станал арена
на великите мигове на българския футбол през 94 година.
"През тази година рекламата по време на самия мач вече е невъзможна, затова и стойността на времето в почивките вероятно се е повишило."
'кдега го батко Краси да направи от невъзможното възможно?! Ако го пуснат по bTV направо ще извъртят и един турски сериал през почивките...
До коментар [#5] от "motomx":
спортът е скучен, но шоуто около и по време на мачовете е несравнимо. препоръчвам на всеки да присъства на мач на живо в САЩ - особено на мач между университетски отбори. на някои от тях има публика от 100 хиляди души, а брас бенда, мажоретките, музиката правят шоуто.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.