Всички искат на Супербоул, и то по-отрано

Рекламното време за най-гледаното събитие в САЩ се разпродаде

4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време
4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време
4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време    ©  Associated Press
4.5 млн. долара за 30-секунден спот са стигнали цените на телевизионното време    ©  Associated Press

Ако размерът на свободните пари за реклама и готовността на притежателите им да ги похарчат е някакво мерило за състоянието на икономиката, то американската икономика вероятно може да се смята в добро здраве. За първи път от години рекламното време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – Супербоул, се продаде два месеца преди началото на самия мач. FOX Sports, която тази година ще излъчва финала на първенството по американски футбол, обяви, че вече няма свободно време за телевизионна реклама. Компанията е успяла да разпродаде всички позиции един месец по-рано от миналата година. "Това е страхотен сигнал за FOX Sports и сигнал, че макар и и времето да е скъпо, корпоративните долари за реклама са налице", коментира Мори Браун в блога на Forbes SportsMoney.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове