Всички искат на Супербоул, и то по-отрано
Рекламното време за най-гледаното събитие в САЩ се разпродаде


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ако размерът на свободните пари за реклама и готовността на притежателите им да ги похарчат е някакво мерило за състоянието на икономиката, то американската икономика вероятно може да се смята в добро здраве. За първи път от години рекламното време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – Супербоул, се продаде два месеца преди началото на самия мач. FOX Sports, която тази година ще излъчва финала на първенството по американски футбол, обяви, че вече няма свободно време за телевизионна реклама. Компанията е успяла да разпродаде всички позиции един месец по-рано от миналата година. "Това е страхотен сигнал за FOX Sports и сигнал, че макар и и времето да е скъпо, корпоративните долари за реклама са налице", коментира Мори Браун в блога на Forbes SportsMoney.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове