Футболна диагноза
Състоянието на "Левски" показва най-често срещаните проблеми на българските футболни клубове


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Когато един отбор не върви, виновен е треньорът. Когато един футболен клуб в България не върви, виновен е собственикът. Светът, както знаем, не е толкова просто устроен. Винаги има много фактори, които или не се чуват, или не искат да се чуят. Или просто не се знаят, което пречи на реалистичната оценка.
"Левски" по подобие на всички големи футболни клубове в България е от този тип казуси, в които най-често нещата са или черни, или бели. Напоследък на "Герена" е с все по-малко нюанси синьо. Постепенното, но очевидно задълбочаване на кризата има просто обяснение – няма пари. Клубът не генерира достатъчно, а и собственикът Тодор Батков няма възможност да покрива пасивите, както е било преди години. А тогава и загубите са били по-малко и дори е имало периоди на печалба.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
17 коментара
Закриване!
Публикувано през m.capital.bg
друго си беше едно време, когато се играеше с Родопа до гол =)
БОРАТ да вземе да се махне.. с такъв полуидиот за собственик е велико чудо че отбора все още го има.
Левски трябва да печели по 20-50 лв от всеки свой фен на година. При да кажем 200 хиляди активни фена това прави 4-10 млн лв на година. Тук включвам билети, фен артикули, интернет реклама от клубен сайт и т.н. Борат и компания трябва да намерят подходящ директор продажби и да го изпратят да види в Европа как се правят пари от футбол. Или примерно Левски да подпише договор и да плаща за ноу хау от Дортмунд например.
До коментар [#4] от "toshiro":
подпише договор и да плаща за ноу хау от Дортмунд например.
Договор за кое-за играчи на дублиращия Борусия Д,за организация.................не ти разбрах идеята ?
До коментар [#5] от "kapitalcho":
Как се развива маркетинг на футболен тим
До коментар [#6] от "toshiro":
Това могат да го вземат и без пари от Лудогорец:)
Но проблемът в Левски не са парите,а липсата на акъл какво да ги правят ,кка да ги харчат ,инвестират и увеличават.
като всяко нещо в България. Пари не се инвестират умно, за да се върнат като повече пари а парите се "раздават". И когато този дето ги е "радвавал" спре да го прави, почват да се ослушват ...
справка : Ботев Пловдив, ЦСКА, Литеск ... както и абсолютно всички "фирми", дето усвояват едни пари - било те общински, държавни или ервопейски.
Бизнес означава : да се вземат едни пари, да се инвестират и те да донесат повече пари, а не някой да налее едни пари в нищо не печелещо начинание. Незнам кога ще им уври главата на така наречените "бизнесмени". Всяко предприятие, което не носи пари а губи пари е обречено на спиране.
До коментар [#7] от "kapitalcho":
Какво да вземат от Лудогорец? Как Боби Естествената коса прекрои регламента на Б група по средата на сезона, за да може отбора на гелосания да влезе в Агрупа? Как се хапва със съдиите? Как да играеш с/у юношите на Миньор? Как се вози публика до стадиона с автобуси, или как се добавя кренвирш, бурканче лютеница и самун хляб към пакета с билета?
Тоширо е прав, че Боресия Дортмунд (германският модел) трябва да е пример, защото при тях феновете държат над 51% от акциите, това в България може да стане трудно, но е по силите само на няколко отбора. И Лудогорец и Литекс не са между тях.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.