Новият ред във Формула 1
Ще помогнат ли пилотските рокади за съживяването на конкуренцията във Формула 1
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"Заедно можем да растем в това нова предизвикателство. Вярвам, че мога да помогна да насочим "сребърните стрели" към върха и да реализирам общите ни амбиции да спечелим световния шампионат."
Преди две години думите на Люис Хамилтън изглеждаха като традиционните реплики в стилистиката на на пиар експертите. Но миналата седмица той доказа, че в тях е имало смисъл. Английският пилот спечели втората си титла във Формула 1.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
"Голям отбор от Формула 1 казва, че малките тимове не трябва да идват на бойното поле с банани, взима най-много пари и лъже в правилата. Арогантността и грандоманията на тези, на които им се плаща да бъдат във F1, не трябва да бъде за сметка на тези, които си плащат да бъдат във F1. Нима определящите правилата станаха роби на големите момчета и договорите? Формула 1 не беше ли спорт?"
Много точно!
Браво, Стоев! Дългичко е излязло, но пък си личи старанието. (Сейуърд е, между другото.)
Та на въпроса. Заслужи си я титлата, но в един друг матриал един журналист написа следното: "Попитах един от хората на Мерцедес кой от пилотите им предпочита да вземе титлата. "Люис", дойде незабавният отговор. "Защото има повече победи и я е заслужил, нали", отговорих аз. "И защото никой не иска да търпи настроението му, ако я загуби" ...
Можете да ми се сърдите ,но не му вярвам-някак все във важни състезания му се повреждаше колата на Нико.
"Той записа рекордните за негерманец 11 победи в един сезон..."
Значи във формулата нещата се делят на германец и всички останали! Докарахме се до приказката че има два вида автомобили - *****дес и вс. Останали!
😄
Ако продължават да карат тези прахосмукачки нищо атрактивно не ни чака. Под натиска на Мерцедес моторите бяха намалени до сегашните им размери и германците се почустваха на своя територия - малки кубатури , турбо и т.н. Ферари винаги са разчитали на мощността на двигателите си и винаги са били слаби в аеродинамиката.Винаги техническите нововъведения са водили до поне два сезона напасване към новите технологии докато се появи изразен лидер.Иска ми се да спомена една легенда - Михаел Шумахер , с огромното съжаление за нелепия инцидент лишил света на Формула 1 от пилот допринесъл толкова много за този спорт.
До коментар [#3] от "dolna4erti4ka":
а на Хамилтън в неважни състезания ли му се чупеше?
При Розберг в последното състезание проблемите почнаха след като изхвърча от трасето и пренатовари спирачките
2015 няма да има огромно разместване, но 2016 ще е легендарен сезон.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.