Имате пет минути слава. Използвайте я
Изпълнителният директор на General Electric за Централна Европа Леслав Кузай
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Леслав Кузай
Леслав Кузай е изпълнителен директор на General Electric за Централна Европа (България не е в неговата сфера на дейност) от 2002 г. Той се присъединява към компанията през 1992 г., като преди това е сред основателите на един от първите фондове за рискови инвестиции в Полша, както и на една от първите частни банки. През 80-те година на миналия век е активен член на "Солидарност"."Източна Европа има своите пет минути в историята." Леслав Кузай казва това с известна гордост, но и предупреждение. Повод за първото му дава не само доброто икономическо представяне на родната му Полша, но и заводите за производство на реактивни и турбовитлови двигатели на GE в Полша и Чехия. Те са резултат както от офсетните сделки за продажба на американско оръжие в двете страни, така и от все по-голямото преориентиране на компанията към технологичния потенциал на Източна Европа. GE e първата глобална компания, която стъпи в региона, първо в Унгария, където закупи производителя на осветителни тела "Тунгсрам". Сега от 70 хил. души персонал в Европа 26 хил. са заети в източната част на континента.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Умни приказки на очевидно мъдър човек, който има поглед освен в миналото, от което да се учи, и в перспектива! Доста от тези му приказки са валидни наистина на едно наднационално (източноевропейско) ниво, и макар че е повече от ясно, че гледа към просперитета на компанията, за която работи, той все пак дава и идеи, с които тя да е полезна наистина за прогрес на страните-ползвателки на продуктите... Определено ми хареса!
Прав е! Евтиното обикновено излиза скъпо, а малко мисъл и стратегия може да донесе огромни ползи.
Човекът си гледа от неговата камбанария. Което не значи, че не казва истини, просто че казва истините, които му изнасят. Най-вероятно с мисъл за конкретни търгове (настоящи или бъдещи) където компанията му ще се включи. Лошо няма, стига да не следваме като овце всякакви кандидати за месии, а да мислим със собствените си глави какво ни трябва и какво можем да си позволим. Имаме си и примера с Гърция какво става като си напазаруващ скупоструващи играчки (в техния случай с оръжия и Олимпиада) последен писък на модата. Щото аз искам да имаме най-модерна медицина и образование. Останалите сектори ще ги преживея да използват и по-стари техологии. Стига наистина евтиното да не се окаже по-скъпо заради непрекъснати ремонти в дългосрочен план.
До коментар [#3] от "johnniewalker":Браво колега, взе ми поста от клавиатурата. И аз останах с впечатлението, че този се опитва да си оправдае високите цени с аргумента "евтиното е скъпо". Но все пак трябва да му се признае, че го прави интелигентно, за разлика от някои други. Като нищо може да му се вържат някои потенциални клиенти.
А, не мислите ли, че наистина евтиното е скъпо? То означава по-лошо качество, по-ниски параметри и по-слаба конкурентно способност! А, ние сме в една силна, жестока конкуренция! Не значи ли това, абонамент за последното място? Не отговаряйте! Статистиката го прави вместо вас!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.