Най-добрите реклами в историята на Супербоул
Финалът на националната лига по американски футбол отдавна не е просто спортно събитие


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Над 50 милиона гледания в мрежата за видео споделяне Youtube. Това е резултатът (към тази седмица) на рекламния клип на Volksvagen Passat със заглавие The Force. Невръстният Дарт Вейдър, който опитва да задвижи различни неща в дома си благодарение на Силата, тръгна от екраните на миналогодишния Супербоул (Super Bowl) и (не без помощта и на социалните медии) се превърна в най-добрия рекламен клип за 2011 г. според специализираното издание AdWeek.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Какво невероятно има, че Рибок бият Найки при рекламите снамерикански футнол при положенуе, че от години обличат НФЛ. Всички отбори. Без изключение.
Публикувано през m.capital.bg
Хубава идея за селекция, единствено номера 10, 9 и 2 ме радват, другите са бъкани със странен американски консуматорски фолклор.
До коментар [#2] от "rahovec":
Странен консуматорски фолколор? Какво странно има? Та рекламите са направени за да засилват консумацията, затова се харчат милиарди годишно.
Рекламите трябва да бъдат поне ограничени, ако не и забранени. Те манипулират потребителите, изкривяват пазара и дават предимства на големия бизнес. Мое лично мнение.
[quote#3:"КЛЮЧАРЪ"]До коментар [#2] от "rahovec":
Странен консуматорски фолколор? Какво странно има? Та рекламите са направени за да засилват консумацията, затова се харчат милиарди годишно.
Рекламите трябва да бъдат поне ограничени, ако не и забранени. Те манипулират потребителите, изкривяват пазара и дават предимства на големия бизнес. Мое лично мнение.[/quote]
Засилването на консумацията е напълно възможно да се случва и чрез послания, които да са толкова изпипани като посочените от мен 3 спота, че да вадят с памук душата на потребителя.
Какво толкова култово виждате в историите с дебелак-нагъва-пица или Майкъл-Джордан-цели-коша? Разбирам, ако сте израснали в Щатите и сте закърмени с американска pop culture, за да имате доза на сантименталност, но за мен е някак противоестествено по европейските ширини да се адмирира такъв сорт рекламно творчество.
Ясно е, че за там тия неща вършат маркетиноговата си цел и продават на предварително търсената аудитория, но може да се сътвори и нещо по-добро, от което да се възхити цял свят. Например спота на VW от миналата година :) Печели не само местният пазар на марката, но и се вдига глобален шум, който вдига продажбите и по други места (стига да е достъпен извън Щатите въпросният продукт, разбира се).
[quote#4:"rahovec"]Разбирам, ако сте израснали в Щатите и сте закърмени с американска pop culture,[/quote]...
'Ми те затова са наречени "Най-добрите реклами в историята на Супербоул", а не в Европа или в света, именно защото са си чисто американски и се целят в техния пазар. И аз не ги харесам всичките, но не оспорвам класацията. Съгласен съм с теб, че има и по-добро, аз примерно съм фен на доста реклами на бира (американски), защото са много идейни.
Не са лоши, но рекламата с кученцата за Фолксваген в другата статия ми харесва повече, а я няма в челната десятка!
До коментар [#4] от "rahovec": t; - Това се нарича косвено учене и има голяма роля в изграждаето на потребителското поведение...Във всяка реклама има идея и умисъл...Рекламите за това са направени - да облъчват с различни стимули, които пряко или косвено да пробудят у човека нужди и желания...съответно - консумация...
"Какво толкова култово виждате в историите с дебелак-нагъва-пица или Майкъл-Джордан-цели-коша?&quo
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход