С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 26 май 2012, 11:29, 2140 прочитания

Потребителското доверие в САЩ достигна четиригодишен връх

Американците остават оптимисти за развитието на пазара на труда

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През месец май потребителското доверие в САЩ е нараснало до най-високите си нива от четири години насам, съобщава Reuters. Общият индекс на потребителските настроения, измерен от Thomson Reuters и Мичиганския университет, се е повишил до 79,3 пункта, като през април е бил 76,4 пункта.

Това ниво надвишава прогнозите и предварителните данни и е най-високото от октомври 2007 г. Резултатите от проучването показват, че американците като цяло остават оптимисти за пазара на труда, като домакинствата с по-високи доходи дори очакват по-съществени увеличения на заплащането.


"За съжаление, потребителското доверие остава изключително уязвимо към обрат, каквото наблюдавахме и през последните две години", отбелязва ръководителят на проучването Ричард Къртин. "Ако най-оптимистичните очаквания за заетостта не станат реалност няма да има особен ефект, но ако неотдавнашното забавяне в ръста на работните места остане като тенденция през следващите месеци, потребителското доверие отново ще спадне рязко", отбелязва той.

Половината от анкетираните потребители са заявили, че икономиката на САЩ се е подобрила през последната година, като по-голям процент от тях планират закупуване на превозни средства и други трайни стоки. Подиндексът на планираните нови покупки се е увеличил до 132 пункта от 126 месец по-рано.

Домакинствата с високи доходи очакват приходите им да се увеличат с 2% през тази година, докато при тези с по-ниски доходи очакваният ръст е само 0,3%. Показателят за текущите икономически условия е скочил до 87,2 пункта от 82,9 през април, а този за потребителските очаквания е нараснал до 74,3 пункта от 72,3 предишния месец. Това са най-високите нива за двата подиндекса от съответно януари 2008 г. и юли 2007 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ЕС обмисля да даде отсрочка за Brexit до 31 януари 1 ЕС обмисля да даде отсрочка за Brexit до 31 януари

Това ще стане, ако Борис Джонсън не успее да прокара ревизираната си сделка през парламента тази седмица

21 окт 2019, 701 прочитания

Медиите в Австралия масово протестират срещу прекалената секретност на властите Медиите в Австралия масово протестират срещу прекалената секретност на властите

Журналисти и медии са атакувани, след като за последните 2 години са приети 22 закона за националната сигурност

21 окт 2019, 522 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Свят" Затваряне
Лагард: Съчувствам повече на децата в Африка, отколкото на гърците

В интервю за в. "Гардиън" директорът на МВФ е категорична, че Гърция трябва да изплати дълговете си и да не чака смекчаване на условията

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10