Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Азия – новият любим пазар

В близките две десетилетия Изтокът обещава да се наложи като основен пазар за стоки, потребявани от домакинства средна класа, показва доклад на Deutsche Bank

През 2020 г. над половината от семействата средна класа ще бъдат от Азия.
През 2020 г. над половината от семействата средна класа ще бъдат от Азия.
През 2020 г. над половината от семействата средна класа ще бъдат от Азия.    ©  Reuters
През 2020 г. над половината от семействата средна класа ще бъдат от Азия.    ©  Reuters
Най-обещаващият азиатски пазар е Китай. Не само заради внушителния му обем, но и заради очакванията реалните доходи в страната да се увеличават.

Потребителят на бъдещето ще е все по-образован, по-възрастен, но и с по-високи доходи. Той ще живее все по-често или сам, или с родителите си. Освен това е много вероятно да е от... Азия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар