Политиците като стока и кампанията на Обама като успешен бизнес модел

Компаниите в САЩ черпят идеи от повторната победата на демократите с вече добре познат президент

Кампанията на Обама твърди, че е увеличила дарителите си от 3.95 милиона през 2008 до 4.4 милиона през 2012 г.
Кампанията на Обама твърди, че е увеличила дарителите си от 3.95 милиона през 2008 до 4.4 милиона през 2012 г.
Кампанията на Обама твърди, че е увеличила дарителите си от 3.95 милиона през 2008 до 4.4 милиона през 2012 г.
Кампанията на Обама твърди, че е увеличила дарителите си от 3.95 милиона през 2008 до 4.4 милиона през 2012 г.
Екипът на Обама през 2012 г. е събрал онлайн 190 милиона долара повече, отколкото през 2008 г.

Един ден след изборите в САЩ на 6 ноември Мит Ромни се върнал в дома си в Бостън, защото, както казал на приятел, персоналът от кампанията му имал нужда от помощ. "Имам 400 души, на които трябва да осигуря добра работа." Екипът на президента Обама обаче, който надмина очакванията, нямал такива проблеми. "На следващия ден корпоративна Америка, Силициевата долина чукаше на вратата ни, за да вземе тези хора на работа", казва Джим Месина, мениджър на кампанията на демократа, цитиран от Bloomberg Businessweek.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се