China Mobile е най-скъпата китайска марка
Най-голям ръст в стойността отчита Tencent, а Lenovo е най-скъпата китайска марка с пазар в чужбина


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Марките стават все по-важни за китайските потребители и бизнеса, а технологичните брандове са с най-голям ръст в стойността. Китайските марки имат все по-стабилни позиции в чужбина, а сред най-високоценените продължават да доминират тези, свързани с държавни компании, макар че нараства делът и на частните.
Това са основните акценти в третото годишно проучване BrandZ Top 50 на най-ценните китайски марки за 2013 г., направено от Millward Brown по поръчка на британската рекламна група WPP. Китай не е имунизирана от глобалната криза и стойността на водещите й марки, които са включени в класацията, спада на 320.224 млрд. долара, което е с 1.6% по-малко спрямо миналогодишното проучване, което класира марките за 2012 г. Въпреки това към септември тази година 50-те бранда се справят със 11.4% по-добре в сравнение с китайския индекс MSCI.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
''Все още в класацията на най-скъпите китайски марки преобладават държавните компании, но делът на частНите се увеличава.''
Ако не е китайско, не е оригинално.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.