Големите брандове се вслушаха в младите, търсещи индивидуалност

Залогът са 600 млрд. долара, които поколението Y харчи на година в САЩ

Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил    ©  Reuters
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил    ©  Reuters
Компании като H&M яхнаха вълната на промяната.

Студентката Алисън Льопард от Масачузетс обяснява, че, когато купува дрехи и аксесоари, иска да изглежда уникално. Затова смесва различни брандове, разказва Reuters. "Не следвам сляпо това, което излагат. Не искам да нося само една марка. Не искам да следвам стереотипи", обяснява 19-годишното момиче.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • mimsi
    • - 3
    • + 2

    Капитал, моля ви престанете да публикувате (нескопосано) преведени статии по теми, от които очевидно стажантът, който ги пише, не разбира!

    Нередност?
  • 2
    omniam avatar :-|
    omniam
    • + 2

    Статията наистина не е информативна и изглежда банална. Всъщност темата е банална, защото бягството от стереотипите става стереотип само по себе си. Съмнявам се хората извън поколението ми да държат да се обличат от едни и същи марки, както се втълпява тук. Нито пък хората от моето поколение да са толкова решени да създават собствен стил, напротив - много следват чуждото или се обличат обикновено, без да имат конкретен уникален стил.

    Нередност?
Нов коментар