Големите брандове се вслушаха в младите, търсещи индивидуалност
Залогът са 600 млрд. долара, които поколението Y харчи на година в САЩ
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Студентката Алисън Льопард от Масачузетс обяснява, че, когато купува дрехи и аксесоари, иска да изглежда уникално. Затова смесва различни брандове, разказва Reuters. "Не следвам сляпо това, което излагат. Не искам да нося само една марка. Не искам да следвам стереотипи", обяснява 19-годишното момиче.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Капитал, моля ви престанете да публикувате (нескопосано) преведени статии по теми, от които очевидно стажантът, който ги пише, не разбира!
Статията наистина не е информативна и изглежда банална. Всъщност темата е банална, защото бягството от стереотипите става стереотип само по себе си. Съмнявам се хората извън поколението ми да държат да се обличат от едни и същи марки, както се втълпява тук. Нито пък хората от моето поколение да са толкова решени да създават собствен стил, напротив - много следват чуждото или се обличат обикновено, без да имат конкретен уникален стил.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.