Големите брандове се вслушаха в младите, търсещи индивидуалност

Залогът са 600 млрд. долара, които поколението Y харчи на година в САЩ

Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил    ©  Reuters
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил
Т.нар. поколение Y пазарува според своя уникален стил    ©  Reuters
Компании като H&M яхнаха вълната на промяната.

Студентката Алисън Льопард от Масачузетс обяснява, че, когато купува дрехи и аксесоари, иска да изглежда уникално. Затова смесва различни брандове, разказва Reuters. "Не следвам сляпо това, което излагат. Не искам да нося само една марка. Не искам да следвам стереотипи", обяснява 19-годишното момиче.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се