Над 1 млрд. индийци са без интернет и това е огромно предизвикателство

Пазарът е с голям потенциал и към него се насочват много компании

Марк Зукърбърг е сред партньорите в консорциума Internet.org, имащ за цел да направи интернет по-достъпен в Индия
Марк Зукърбърг е сред партньорите в консорциума Internet.org, имащ за цел да направи интернет по-достъпен в Индия
Марк Зукърбърг е сред партньорите в консорциума Internet.org, имащ за цел да направи интернет по-достъпен в Индия    ©  Reuters
Марк Зукърбърг е сред партньорите в консорциума Internet.org, имащ за цел да направи интернет по-достъпен в Индия    ©  Reuters
Най-голямата бариера пред появата на повече онлайн потребители е цената.

Повечето родители биха се радвали децата им да станат от компютъра. Но това не се отнася за бедно предградие на Делхи, където млади индийци посещават уроци по интернет грамотност, разказва британската ВВС. Те си поделят няколко компютъра, на които придобиват основни умения – как да търсят информация, как да изпращат пари на семействата си в селата и как да си купят билет за влака. Никой от младежите не притежава личен компютър и няма достъп до такъв в училище.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове