Deutsche Bahn обяви инвестиции от €28 млрд. в инфраструктура за 5 години
Според държавния концерн това е най-голямата програма за модернизиране в историята на железниците
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Германската железопътна компания Deutsche Bahn обяви инвестиции на стойност 28 милиарда евро през следващите пет години в инфраструктурата на железниците, съобщи влиятелният всекидневник Sueddeutsche Zeitung. Между 2015 и 2019 г. ще бъдат сменени 17 000 км релси, 8700 жп стрелки и поне 857 моста. Става въпрос за най-голямата програма за модернизиране в историята на Deutsche Bahn, заяви заместник-директорът по инфраструктурата Волкер Кефер. В най-интензивните периоди на обновяване ще има по 850 ремонтни обекта на ден.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
14 коментара
Моя сънародник Бай Ганьо го е казал-Имал си бол пари,дал си.
Абе, тези германци защо не следват "аксиомите" на свободния пазар ??? Изостанала нация. Какви са тези държавни жлезници в 21 век - нещо така, приватизацийка ??? ... поне на товарните превози ???
а ние тепърва развяваме знамената за асфалта!
До коментар [#3] от "kardinalat":
Не следиш ли коментарите колчем се споменат инвестиции в ж.п. транспорта? На себичния българин асфалт му требе, за да си цар на пътя, пък в ж.п.-то да се возят „селяните със стоката“ и „миризливите м*****и“; даже най-добре, ако се закрие това нещо да не налива пари в него държавата.
До коментар [#3] от "kardinalat":
Типично по комунистически бълваш демагогия, немците като инвестират в жепето си не са спрели да инвестират и в асфалт.
До коментар [#3] от "kardinalat":
Типично по комунистически бълваш демагогия, немците като инвестират в жепето си не са спрели да инвестират и в асфалт.
До коментар [#4] от "zo": няма как да пропусне човек тез 'бисери' на бг Ентелигенщина!
До коментар [#5] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/": това у Симеоново ли го научихте?
ама разбираемо нациите които не страдат от автомобилни комплекси като нашата си оправят железниците, ние разбира се като по богати и по отворени смятаме железниците за минало
Да бяха чели нашите политици поне веднъж Айн Ранд,щаха да знаят какво да правят с железниците ни!
БДЖ е разпилян двор отдавна.Има метро в което се инвестира,защото е модерно...и е славно...на кой му трябва железница ,нали се возят със самолети и джипове.Екологията в България е застъпена само като илюзия.БДЖ ,не е ли също екологичен транспорт?А ето затова инвестират тук само в илюзии и хвалби..ремонтите в БДЖ са плачевни,оправдават се средства ,дават се за изпълнение проекти ,които се реализират само за снимка...блажната боя оправя всичко по вагони и локомотиви...а за инфраструктурата вече е друго.Там ремонти може и векове да се правят стига да има пари...кога стане...а колко ще е стандартно...не се знае.Дават се пари за БДЖ но за какво и кой ги взима(със сигурност не са железничарите) ,а какво има на практика реализирано,никой не може да отговори.Може да погледате по гарите и да видите и някой влак особено сега по празниците...на какво са заприличали от грижовност на държавата към пътници и персонал
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход