Как четири гръцки бизнеса се справят в кризата

Туризмът се опасява от вдигането на ДДС, а строителството - че държавата бави плащанията

Очакванията са търсенето на гръцки зехтин да се увеличи заради лошата реколта в Испания и Италия
Очакванията са търсенето на гръцки зехтин да се увеличи заради лошата реколта в Испания и Италия    ©  YORGOS KARAHALIS
Очакванията са търсенето на гръцки зехтин да се увеличи заради лошата реколта в Испания и Италия
Очакванията са търсенето на гръцки зехтин да се увеличи заради лошата реколта в Испания и Италия    ©  YORGOS KARAHALIS
"Основните опасения, особено за германците, са, че като пристигнат туристите на острова, те ще намерят банкоматите празни."

Андреас Андреадис, главен изпълнителен директор на хотелската верига Sani

Гръцкият бизнес климат се влошава, докато преговорите между крайнолявото правителство на партия "Сириза" и кредиторите на страната все още не дават резултат. Това създава страховете за потенциално обявяване на неплатежоспособност по външния дълг на страната и вероятното излизане на Атина от еврозоната. Но животът и търговията продължават. Financial Times описва четири различни бизнес профила, които илюстрират как компаниите се справят, докато бъдещето на Гърция остава неизяснено.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се