Рекламните агенции пренаписват стратегиите си заради интернет

Компании като Procter & Gamble, BMW и Volkswagen преосмислят към кои рекламисти да се обърнат

Безпрецедентен брой големи компании искат преразглеждане на договорите си за реклама, което подчертава нарастващия натиск върху рекламните агенции. Той идва от засилващата се конкуренция с онлайн маркетинга, заплашващ тяхната традиционна роля и печалби, пише Reuters.

На годишната конференция на рекламната индустрия в Кан тази седмица основна тема са 18-те компании, сред които Procter & Gamble, BMW и Volkswagen, решили да преосмислят към кои агенции да се обърнат за маркетинг съвети. Това е лоша новина за водещите рекламисти WPP, Omnicom и Publicis. Те и без това вече са под натиск от страна на своите клиенти да създават иновативни кампании и да използват уебсайтовете и социалните медии вместо традиционните текстови и телевизионни реклами, при това трябва да го правят срещу по-малък бюджет.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се