Как бизнесът се бори с шпионите и хакерите
След разкритията на Едуард Сноудън темата за сигурността на корпоративните данни става все по-актуална
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Минаха две години от разкритията на Едуард Сноудън за мащабната програма за следене, извършвана от Агенцията за национална сигурност в САЩ. И, изглежда, никой не е застрахован от шпионаж, докато кибератаките и пробивът до чувствителна информация стават всекидневие. Как реагира бизнесът на това предизвикателство.
Проучване на Ponemon Institute разкрива, че се наблюдава ръст от 34% в използването на криптиращи методи от компаниите с цел защита на комуникацията им, съобщава BBC. Всекидневните новини за кибератаки несъмнено доведоха до по-голямо желание за лично пространство, казва Мат Ричърдс, вицепрезидент на продуктовия отдел към фирмата за защита на данни OwnCloud. "Това притеснява хората и много от тях искат да говорят с нас", твърди Ричърдс.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
От тази статия ще останеш с впечатлението, че някъде има фрийланс маркет за хакери, на ниски цени, които ги наемаш и те хакват трафика на конкуренцията.
Сноудън, обаче пише за НСА, които не са точно някакви хакери, свободни за наемане, а нещо по-друго и по-лошо.
Кой може да си позволи да наеме хакер (или да поддържа вътрешно фирмено звено) да хакне пощата на Ройс Ледър - производител на подаръци от кожа ?!? Ройс Ледър - с оборот под 20 милиона. То по-добре да хакна Бела България !
Това ми прилича на бизнес модела на някой анти-вирусни компании - пускаш три вируса и после продаваш на воля анти-вирусен софт.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход