Западът има шанс да поднови изгодно инфраструктурата си

Капацитетът на строителната индустрия се увеличава, а лихвите остават рекордно ниски

Новите системи за дигитален мониторинг увеличиха капацитета на франкфуртското летище от 150 хил. пътници дневно до 200 хил. само с това, че алармират предварително за предстоящи задръствания по пътищата към аеропорта
Новите системи за дигитален мониторинг увеличиха капацитета на франкфуртското летище от 150 хил. пътници дневно до 200 хил. само с това, че алармират предварително за предстоящи задръствания по пътищата към аеропорта
Новите системи за дигитален мониторинг увеличиха капацитета на франкфуртското летище от 150 хил. пътници дневно до 200 хил. само с това, че алармират предварително за предстоящи задръствания по пътищата към аеропорта    ©  LISI NIESNER
Новите системи за дигитален мониторинг увеличиха капацитета на франкфуртското летище от 150 хил. пътници дневно до 200 хил. само с това, че алармират предварително за предстоящи задръствания по пътищата към аеропорта    ©  LISI NIESNER

Няма да е преувеличено, ако се твърди, че инфраструктурата в голяма част от развитите страни се разпада. Всеки трети железопътен прелез в Германия е на над 100 години, както и половината от водопроводните тръби в Лондон. Средната възраст на мостовете в САЩ е 42 години, а на язовирите - 52 години. Тази рушаща се инфраструктура е едновременно опасна и скъпа, пише сп. The Economist. Например задръстванията по градските магистрали струват всяка година на САЩ над 100 млрд. долара във време и гориво.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    barel avatar :-|
    пустиняк
    • + 2

    Сега ще има много евтина работна ръка! Ще има кой да строи пътища!

    Нередност?
Нов коментар