Авиокомпании ще се борят за лоялността на пътниците с по-добра информация
Ако пътниците са по-спокойни и по-доволни, ще са по-склонни да правят допълнителни покупки по време на полет


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Авиокомпаниите си поставят за цел да предоставят по-подробна информация за полетите на своите клиенти в опит да намалят стреса при пътуване и да си осигурят лоялността им. Индустрията трябва да предложи по-безпроблемно придвижване, особено предвид прогнозите, че през следващите 20 години броят на пътниците ще се увеличи двойно до 3.5 млрд. души на година, разказаха участници в световния симпозиум на пътниците в Хамбург пред Reuters.
Въпреки че пътуването никога не може да бъде напълно лишено от стрес, по-подробната информация и възможността автоматично да бъде направена повторна резервация могат да помогнат за овладяване на негативните емоции при закъснение на полета.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Airfrance hm nada li.
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.