Авиокомпании ще се борят за лоялността на пътниците с по-добра информация

Ако пътниците са по-спокойни и по-доволни, ще са по-склонни да правят допълнителни покупки по време на полет

Ако процесът по сканиране на ръчния багаж бъде усъвършенстван, ще отпадне необходимостта пътниците да разопаковат и опаковат отново по време на проверките за сигурност.
Ако процесът по сканиране на ръчния багаж бъде усъвършенстван, ще отпадне необходимостта пътниците да разопаковат и опаковат отново по време на проверките за сигурност.
Ако процесът по сканиране на ръчния багаж бъде усъвършенстван, ще отпадне необходимостта пътниците да разопаковат и опаковат отново по време на проверките за сигурност.    ©  Reuters
Ако процесът по сканиране на ръчния багаж бъде усъвършенстван, ще отпадне необходимостта пътниците да разопаковат и опаковат отново по време на проверките за сигурност.    ©  Reuters

Авиокомпаниите си поставят за цел да предоставят по-подробна информация за полетите на своите клиенти в опит да намалят стреса при пътуване и да си осигурят лоялността им. Индустрията трябва да предложи по-безпроблемно придвижване, особено предвид прогнозите, че през следващите 20 години броят на пътниците ще се увеличи двойно до 3.5 млрд. души на година, разказаха участници в световния симпозиум на пътниците в Хамбург пред Reuters.

Въпреки че пътуването никога не може да бъде напълно лишено от стрес, по-подробната информация и възможността автоматично да бъде направена повторна резервация могат да помогнат за овладяване на негативните емоции при закъснение на полета.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bokovsky avatar :-|
    bokovsky

    Airfrance hm nada li.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал