Значението на една секунда
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Значението на една секунда

Reuters

Значението на една секунда

FT.com увеличава скоростта на зараждане на сайта, за да увеличи читателите с 5%

7208 прочитания

Reuters

© Reuters


Financial Times, едно от водещите в света издания, въвело платен достъп до онлайн съдържанието си, инвестира в повишаване на скоростта на зареждане на сайта FT.com. Целта е да се увеличат потребителите, тъй като от FT са установили, че само една секунда по-бързо зареждане на статия увеличава с 5% броя на читателите, които остават лоялни на тази медия и се задържат на сайта.

В интервю за Reuters главният изпълнителен директор Джон Ридинг казва още, че са намалили наполовина времето за зареждане на статия при четене от компютри до малко повече от 1 секунда. От мобилни устройства достъпът е ускорен от 9 на 7 секунди.

По повод растящата роля на социалните мрежи за достъп до новини Ридинг казва, че FT търси баланс в публикуването на свои материали във Facebook например, но държи да развива директния контакт с читателите, за да им предлага съдържанието си според приоритетите на редакцията, а не на социалната мрежа. Част от прилаганите решения е във Facebook да се пускат статии, които не са част от услугата Instant Articles, на сайта FT.com.

Financial Times има над 800 000 абонати, от които две трети са се регистрирали за онлайн съдържанието и на годишна база отчитаме двуцифрен ръст, казва още Ридинг.

Тенденцията в съотношението на приходи от реклами спрямо абонамент е противоположната. "През 2010 г. доста над половината приходи бяха от реклама. Сега са почти 40%, а 60% идват от абонаменти."

В опит да увеличи приходите от реклама Financial Times започна да предлага на рекламодателите тарифи според това колко време читателите прекарват в техните реклами и да изключват от статистиката онези читатели, които са изключили рекламата, без да я разгледат.

Освен това FT може да информира рекламодателите за специфични сегменти от читатели – например по кое време посланието им стига до членове на управителни съвети на компании или пътуващи германски предприемачи.

Financial Times, едно от водещите в света издания, въвело платен достъп до онлайн съдържанието си, инвестира в повишаване на скоростта на зареждане на сайта FT.com. Целта е да се увеличат потребителите, тъй като от FT са установили, че само една секунда по-бързо зареждане на статия увеличава с 5% броя на читателите, които остават лоялни на тази медия и се задържат на сайта.

В интервю за Reuters главният изпълнителен директор Джон Ридинг казва още, че са намалили наполовина времето за зареждане на статия при четене от компютри до малко повече от 1 секунда. От мобилни устройства достъпът е ускорен от 9 на 7 секунди.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    uiv06356363 avatar :-|
    uiv06356363

    Пожелавам ви да настигнете и задминете FT, но на първо време оправете логина, че ме изхвърля по няколко пъти на ден и е досадно да ми иска креденшъли многократно.

  • 2
    111bits avatar :-|
    Ивайло

    Това толкова дразни и мен, че често не чета статии, които съм си отбелязал. До коментар [#1] от " uiv06356363 ":


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK