Как онлайн медиите търсят успешен бизнес модел

Анализ на Reuters показва, че традиционните издания влагат значителни средства в експериментиране с нови формати и платформи.

Reuters
Reuters    ©  Reuters
Reuters
Reuters    ©  Reuters
Нуждата от нови бизнес модели в подкрепа на журналистиката расте.

Печатни издания и електронни медии в Европа инвестират в разнообразни инициативи за разпространяване на новините си онлайн в опит да стигнат до нови читатели и да изградят различен бизнес модел. Но повечето идеи продължават да идват от традиционната работа на пресата, телевизиите и радиостанциите, въпреки че изминаха 20 години от началото на този процес. Това твърди нов доклад на Reuters Institute озаглавен "Частните медии и дигиталните новини".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се