Как онлайн медиите търсят успешен бизнес модел

Анализ на Reuters показва, че традиционните издания влагат значителни средства в експериментиране с нови формати и платформи.

Нуждата от нови бизнес модели в подкрепа на журналистиката расте.

Печатни издания и електронни медии в Европа инвестират в разнообразни инициативи за разпространяване на новините си онлайн в опит да стигнат до нови читатели и да изградят различен бизнес модел. Но повечето идеи продължават да идват от традиционната работа на пресата, телевизиите и радиостанциите, въпреки че изминаха 20 години от началото на този процес. Това твърди нов доклад на Reuters Institute озаглавен "Частните медии и дигиталните новини".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gost22 avatar :-P
    gost22

    Ъ-ъ-ъ, имате проблем при/с продаването на читателите на рекламодателите? Ми давайте по "нЕкой лев" на тези дето ви четат, и рекламодателите сами ще "ви кацнат". Ако платите повече, може дори да допусна рекламите ви до монитора си...

    Нередност?
Нов коментар