Испания поде кампания да се превърне в ключов шопинг център

Страната опитва да привлече туристи с най-големи възможности да пазаруват.

Макет на търговския център "Каналехас", който трябва да отвори врати през 2018г. в Мадрид.
Макет на търговския център "Каналехас", който трябва да отвори врати през 2018г. в Мадрид.
Макет на търговския център "Каналехас", който трябва да отвори врати през 2018г. в Мадрид.    ©  Reuters
Макет на търговския център "Каналехас", който трябва да отвори врати през 2018г. в Мадрид.    ©  Reuters
75.6 млн. чужденци са посетели страната през 2016 г.

20% от туристите са "на заем" заради проблемите в мюсюлмански страни

30% е увеличението на чуждите туристи за 10 години

5 млрд. евро може да стигнат само tax free продажбите до 2019 г.

Реставраторите на старо цветно стъкло за витражи в Мадрид получават през последните седмици нови поръчки - от луксозен хотелски и търговски комплекс в центъра на испанската столица. Ретро лампите на осветлението трябва да огряват епицентъра на усилието Мадрид да се нареди сред водещите световни места за шопинг туризъм, разказва Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    xali avatar :-P
    ''zms15783''
    • - 3

    Явно Италия и Франция се задъхват и щафетата се предава.

    Нередност?
  • 2
    spek avatar :-|
    spek

    От няколко години предпочитам испански марки облекло когато съм на кеф да избирам нещо тарикатско. Значи не съм само аз, щом са почнали да се ориентират това да им е номера в живота:)

    Нередност?
  • 3
    sasoss avatar :-|
    sasoss
    • + 2

    Преди 15 години научих какво и кога е rebajas и не съм спрял да се възползвам.

    Нередност?
  • 4
    historama avatar :-|
    historama
    • - 2
    • + 2

    И у нас направиха големи търговски центрове, но май бяха само заради прането на парите. Нито успяха големи брандове да привлекат, нито да организират атрактивни аутлети като във Франция и Италия.
    И въпреки, че Тракийската низина била станала значителна винена дестинация, май вината ни са по-евтини в чужбина отколкото у нас?

    Нередност?
  • 5
    cristo_n avatar :-|
    cristo_n
    • + 1

    До коментар [#4] от "historama":

    Глупости говориш! От няколко години не съм купувал дрехи от квартални магазини, да не говорим за сергии и пазари, както беше ва времето. Като започнат намаленията, пращам жената по МОЛ-овете да ми пазарува. И може да се каже, че нормалните марки са си на нормални цени.

    Нередност?
  • 6
    sherekhan avatar :-|
    sherekhan
    • + 2

    До коментар [#4] от "historama":

    Виж какво:
    1во всички столични молове работят на печалба.
    2ро за да идват на шопинг туризъм в София не са необходими само луксури брандове, а и други атракции в града. Ние си нямаме Шанз-Елизе и Айфелова кула, нямаме и колизеум, нито мадридстките замъци и катедрали. Не виждам вина в мениджмънта на моловете, за което.
    3то Местното население като не е платежоспособно, няма как да има луксори брандове на всяка крачка.

    А конкпетно за София, развива се много добре като град. Инфраструктурните проблеми ги има във всеки град в Европа с население над 1 млн.

    Нередност?
Нов коментар