PWC: Новото поколение на семейния бизнес преследва дигитална трансформация

Проучването на компанията обхваща млади хора от 21 държави в шест континента

Дигитализация и иновативни решения са бъдещето на семейния бизнес според изследването на PwC
Дигитализация и иновативни решения са бъдещето на семейния бизнес според изследването на PwC    ©  Shutterstock
Дигитализация и иновативни решения са бъдещето на семейния бизнес според изследването на PwC
Дигитализация и иновативни решения са бъдещето на семейния бизнес според изследването на PwC    ©  Shutterstock
7%

смятат, че семейният бизнес има подходяща стратегия за дигиталната ера

75%

имат големи планове за разрастване на бизнеса

82%

считат, че иновацията е ключова

26%

от предишното поколения среща проблем с идеите на младите

Новото поколение собственици на семеен бизнес има ясна визия за бъдещето на компанията и идеи за нейното развитие. Това показва ново изследване на консултантската компания Pricewaterhouse Coopers (PwC) в 21 държави в света. Наследниците на семейния бизнес се разграничават в подхода си към продължаването на бизнеса, но всички държат да бъде разработена и приложена бизнес стратегия, както и да има средно- и дългосрочен план за изпълнение. За това те разчитат основно на инструменти за дигитализация, иновативност и изграждане на професионални практики, става ясно от изследването.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал