PWC: Новото поколение на семейния бизнес преследва дигитална трансформация
Проучването на компанията обхваща млади хора от 21 държави в шест континента


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
смятат, че семейният бизнес има подходяща стратегия за дигиталната ера
75%
имат големи планове за разрастване на бизнеса
82%
считат, че иновацията е ключова
26%
от предишното поколения среща проблем с идеите на младите
Новото поколение собственици на семеен бизнес има ясна визия за бъдещето на компанията и идеи за нейното развитие. Това показва ново изследване на консултантската компания Pricewaterhouse Coopers (PwC) в 21 държави в света. Наследниците на семейния бизнес се разграничават в подхода си към продължаването на бизнеса, но всички държат да бъде разработена и приложена бизнес стратегия, както и да има средно- и дългосрочен план за изпълнение. За това те разчитат основно на инструменти за дигитализация, иновативност и изграждане на професионални практики, става ясно от изследването.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.