

Fashionista

Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
"Ако носите дрехи, които не ви подхождат, значи сте жертва на модата", казва дизайнерката Вивиан Уестууд, която не спира да провокира. Провокацията винаги е била един от основните шевове в модата, но някои дизайнерски заигравки си остават непростими дори в ХХI век.
Жертва на собствената си модна продукция стана веригата H&M. Тя беше обвинена в расизъм, след като пусна на сайта си реклама на блуза от детската си колекция с надпис "Най-готината маймуна в джунглата" (Coolest monkey in the jungle). Проблемът дойде оттам, че марката използва като модел на зелената блуза с качулка цветнокожо дете. Социалните мрежи избухнаха, а идеята беше окачествена като недопустима, обидна и отвратителна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове