Новият брой:
Служебната президентска република

Глобалното доверие в медиите е на най-ниското си ниво от близо две десетилетия

Най-голям спад се наблюдава в САЩ, показва годишното изследване Edelman Trust Barometer 2018

Липсата на доверие в медиите е довела до неспособност да се разпознава истината, да се вярва на правителствени лидери или на бизнеса, смятат авторите на изследването
Липсата на доверие в медиите е довела до неспособност да се разпознава истината, да се вярва на правителствени лидери или на бизнеса, смятат авторите на изследването
Липсата на доверие в медиите е довела до неспособност да се разпознава истината, да се вярва на правителствени лидери или на бизнеса, смятат авторите на изследването    ©  Shutterstock
Липсата на доверие в медиите е довела до неспособност да се разпознава истината, да се вярва на правителствени лидери или на бизнеса, смятат авторите на изследването    ©  Shutterstock
В 22 от 28-те изследвани страни преобладава недоверие към медиите.
"Всяка институция трябва да допринася за образоването на населението."

Ричард Еделман, президент и главен изпълнителен директор на Edelman

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове