След скандала: Facebook прави първи стъпки към прозрачност
Компанията представи няколко промени за улеснение на потребителите


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
От 16 март - когато Кристофър Уайли сложи началото на скандала около Facebook с признанията си - пазарната оценка на компанията падна с близо 80 млрд. долара. Сега от социалната мрежа се опитват да възвърнат доверието на потребителите, преди още от тях да се включат в тренда #DeleteFacebook.
На фона на негативния PR в сряда компанията представи няколко промени, които ще разрешат на потребителите по-лесно да намират, теглят и контролират личните си данни от платформата. Актуализациите ще влязат в действие през следващите няколко седмици.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове