🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Корабната индустрия приема за първи път план за намаляване на вредните емисии

Секторът произвежда повече от 2% от световните емисии

Няколко екологични групи предупредиха, че намаляването с 50% не е достатъчно за спазването на Парижкото споразумение за климата
Няколко екологични групи предупредиха, че намаляването с 50% не е достатъчно за спазването на Парижкото споразумение за климата
Няколко екологични групи предупредиха, че намаляването с 50% не е достатъчно за спазването на Парижкото споразумение за климата    ©  Reuters
Няколко екологични групи предупредиха, че намаляването с 50% не е достатъчно за спазването на Парижкото споразумение за климата    ©  Reuters
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Очаква се корабната индустрия да постигне първата глобална цел за намаляване на вредните емисии. План предвижда понижаването на парникови газове с поне 50% до 2050 г. - цел, която ще изисква от сектора да подмени или преработи напълно своите флотилии, за да могат да използват нови видове биогорива, съобщава Financial Times.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    4epi avatar :-|
    marine eng
    • + 1

    Т.н. алтернативи, описани в статията са изключително неточно споменати и по-скоро подвеждат отколкото да изяснят възможностите на някой... а не мога да спра да се чудя защо е нужно това демонизиране на корабоплаването, защото ако освен 2% от замърсяаването, към уравнението прибавим и около 92% от световният стокооборот, картината се променя драстично.

    Нередност?
Нов коментар