ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ
Facebook не дава достъп до всичката информация за нас
Всеки потребител на Facebook може да изтегли данните, които социалната мрежа има за него. Или поне така казват от компанията и твърдението беше повторено десетки пъти след скандала с Cambridge Analytica. Но според Wired има много информация, която все пак остава скрита.
Бъдещето на онлайн таргетирането
Технологията за таргетиране на потребители онлайн работи доста добре и сега, но според този текст от Technology Review това е само началото. Следващото поколение технология ще съчетава различни дисциплини като изкуствен интелект, психология и маркетинг, за да постига още по-добри резултати за добро или за лошо.
Мъск може да се поучи от старите автомобилни производители
Компанията на Илън Мъск Tesla е известна с големите цели, които си поставя, и честите си провали в това отношение. Според специалисти от автомобилната индустрия грешките, които Мъск допуска в управлението на Tesla, са грешки от миналия век. Четете тук.
This is your digital life
Александър Коган - ученият, създал приложението за събиране на данни This is your digital life, което Cambridge Analytica използва, застана пред камерите за пръв път след разразилия се скандал. Какво каза той четете в текста на Quartz.
ЕДНА ЗА ПОДКАСТ
Изкуственият интелект в наша полза
Според Пол Доърти и Джеймс Уилсън изкуственият интелект не е заплаха за работата на хората. Двамата са автори на книгата Human + Machine: Reimagining Work in the Age of AI и в този епизод на HBR IdeaCast обясняват защо не се страхуват от бъдещето с роботи. Чуйте ги тук или долу:
0 коментара