С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 29 май 2018, 14:49, 5313 прочитания

Marks&Spencer ускорява затварянето на магазини

Британската верига за храни, дрехи и домакински уреди ще закрие 100 обекта до 2022 г

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Британската верига за храни, дрехи и домакински изделия Marks & Spencer обяви, че ще затвори над 100 магазина на вътрешния пазар до 2022 г. Компанията ускорява програмата за преструктуриране, защото все по-голяма част от продажбите вече се извършват онлайн, съобщава Reuters.

Пълна трансформация


От планираните за затваряне 100 обекта 21 вече не работят. Освен това M&S ще отвори 15 магазина за храна по-малко (Simply Food). Преди две години от компанията заявиха, че ще променят статута на магазините си, за да намалят пространството за дрехи и стоки за дома. Но през ноември миналата година след назначаването на новия председател Арчи Норман програмата за преструктуриране беше ускорена.

Дарлингтън, Нюмаркет, Нортхемптън и Уолсол са сред градовете, където M&S ще затвори свои обекти, което със сигурност ще се отрази на пазара. Над 600 служители ще бъдат засегнати от решението, като от компанията коментираха, че ще им бъде предложено преместване на нова работа, преди да се пристъпи към намаляване на персонала.

От компанията обясняват, че не са загубили толкова клиенти, колкото са очаквали, и това е направило последващите затваряния на магазини по-лесно изпълними. "Затварянето на магазините не е лесно, но е жизненоважно за бъдещето на M&S", казва Саша Беренджи, директор "Търговия на дребно" в компанията.



Затварянето на магазините ще струва на британската компания 320 млн. паунда. След обявяването на новината акциите й се повишиха с 6%, а за последната година са се понижили с 25%.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 498 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 520 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Китайска компания може да купи производителя на автотапицерии "Граммер"

Ningbo Jifeng преговаря да придобие контрол над германския собственик на завода в село Трудовец

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10