Полските компании поглеждат на Запад в търсене на печалби
Големият вътрешен пазар е една от причините полските компании да не търсят международно разрастване през първите години на прехода към капитализъм през 90-те години на миналия век


Пламена Кацарова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
През по-голямата част от трите десетилетия откакто Полша "прегърна" капитализма, полските компании, които искат да се разраснат в чужбина, обикновено поемат на Изток. Все по-често се случва обаче те да поглеждат и на Запад.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.