Полските компании поглеждат на Запад в търсене на печалби

Големият вътрешен пазар е една от причините полските компании да не търсят международно разрастване през първите години на прехода към капитализъм през 90-те години на миналия век

Модната група Reserved не е единствената, която се ориентира към западните пазари
Модната група Reserved не е единствената, която се ориентира към западните пазари
Модната група Reserved не е единствената, която се ориентира към западните пазари    ©  Reserved
Модната група Reserved не е единствената, която се ориентира към западните пазари    ©  Reserved
4.63 млрд. евро е пазарната капитализация на модната група Reserved

През по-голямата част от трите десетилетия откакто Полша "прегърна" капитализма, полските компании, които искат да се разраснат в чужбина, обикновено поемат на Изток. Все по-често се случва обаче те да поглеждат и на Запад.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар