Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 10 юни 2018, 12:31, 5273 прочитания

Volvo се цели към двойно повече продажби до 2025 г.

Компанията ще разчита на електро- и автономни автомобили, както и разширяване на абонаментните услуги

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Volvo предвижда двойно повече продажби и увеличение на маржа на печалбата с 50% до 2025 г. Шведският автомобилен производител планира да разшири предлаганите абонаментни услуги и да задълбочи партньорството си с компаниите за споделено пътуване, пише Financial Times.

Според новия бизнес план компанията ще заложи на електрическите и автономните автомобили, с което се надява да оглави променящата се индустрия. Електромобилите ще представляват около половината от производството, а останалите ще са хибриди. Освен това 50% от автомобилите ще се предлагат като абонаментни пакети с цел пряка връзка с клиентите, а около една трета ще са напълно автономни.


Компанията предвижда нарастване на годишните продажби от 600 хил. до 1.2 млн. автомобила, а маржът на печалбата се очаква да достигне 9%, което ще нареди шведския автомобилопроизводител до лидерите на пазара в сегмента Audi и BMW.

Плановете

От март тази година Volvo започна да предлага на клиентите си Care by Volvo, абонаментен пакет срещу месечна такса, включваща автомобила, застраховка и сервиз. Плановете са до средата на следващото десетилетие над 5 млн. души да използват услугата, която ще донесе постоянна печалба на компанията.



"Очакванията на клиентите ни се променят светкавично", обяснява изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън, което налага промяна на бизнес модела на компанията от "чисто автомобилен производител" до "предлагаща директни услуги".

"Приключихме подновяването на автомобилите си. Сега е време да планираме бъдещето", каза още Самюелсън, добавяйки, че създаване на връзка с клиентите е "атрактивна възможност".

Партньорство с компаниите за споделено пътуване

Докато повечето големи производители на автомобили разработват собствени проекти за споделено пътуване, от Volvo ще продават автономните си автомобили на компании за безпилотни таксита. В края на миналата година Volvo и Uber сключиха сделка за почти 1.5 млрд. долара за 24 хил. автономни автомобила.

Шведската компания договоря други подобни сделки в момента, както и възнамерява да си партнира с Android и да отвори системите си за софтуера на Google.

Volvo прогнозира, че продажбите ще се увеличават с 10% на година, но тези планове не включват електрическите Polestar, както и новата абонаментна услуга за млади купувачи, която се държи от Volvo и китайския й собственик Geely.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа

Днес тарифата е почти 12 евро/мВтч, а вчера беше три пъти по-ниска

5 апр 2020, 1066 прочитания

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 947 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки през седмицата

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10