С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 10 юни 2018, 12:31, 5172 прочитания

Volvo се цели към двойно повече продажби до 2025 г.

Компанията ще разчита на електро- и автономни автомобили, както и разширяване на абонаментните услуги

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Volvo предвижда двойно повече продажби и увеличение на маржа на печалбата с 50% до 2025 г. Шведският автомобилен производител планира да разшири предлаганите абонаментни услуги и да задълбочи партньорството си с компаниите за споделено пътуване, пише Financial Times.

Според новия бизнес план компанията ще заложи на електрическите и автономните автомобили, с което се надява да оглави променящата се индустрия. Електромобилите ще представляват около половината от производството, а останалите ще са хибриди. Освен това 50% от автомобилите ще се предлагат като абонаментни пакети с цел пряка връзка с клиентите, а около една трета ще са напълно автономни.


Компанията предвижда нарастване на годишните продажби от 600 хил. до 1.2 млн. автомобила, а маржът на печалбата се очаква да достигне 9%, което ще нареди шведския автомобилопроизводител до лидерите на пазара в сегмента Audi и BMW.

Плановете

От март тази година Volvo започна да предлага на клиентите си Care by Volvo, абонаментен пакет срещу месечна такса, включваща автомобила, застраховка и сервиз. Плановете са до средата на следващото десетилетие над 5 млн. души да използват услугата, която ще донесе постоянна печалба на компанията.



"Очакванията на клиентите ни се променят светкавично", обяснява изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън, което налага промяна на бизнес модела на компанията от "чисто автомобилен производител" до "предлагаща директни услуги".

"Приключихме подновяването на автомобилите си. Сега е време да планираме бъдещето", каза още Самюелсън, добавяйки, че създаване на връзка с клиентите е "атрактивна възможност".

Партньорство с компаниите за споделено пътуване

Докато повечето големи производители на автомобили разработват собствени проекти за споделено пътуване, от Volvo ще продават автономните си автомобили на компании за безпилотни таксита. В края на миналата година Volvo и Uber сключиха сделка за почти 1.5 млрд. долара за 24 хил. автономни автомобила.

Шведската компания договоря други подобни сделки в момента, както и възнамерява да си партнира с Android и да отвори системите си за софтуера на Google.

Volvo прогнозира, че продажбите ще се увеличават с 10% на година, но тези планове не включват електрическите Polestar, както и новата абонаментна услуга за млади купувачи, която се държи от Volvo и китайския й собственик Geely.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Избраният концесионер на летище София ще вдига таксите от десетата година 1 Избраният концесионер на летище София ще вдига таксите от десетата година

Ако обжалването потвърди държавното решение, Meridiam трябва дотогава да е построил трети терминал. Следва карго терминал и хотел

14 окт 2019, 558 прочитания

Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP

Американският мениджър управлява германската софтуерна компания повече от десетилетие и утрои пазарната й оценка

14 окт 2019, 680 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки през седмицата

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие