С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 10 юни 2018, 12:31, 5121 прочитания

Volvo се цели към двойно повече продажби до 2025 г.

Компанията ще разчита на електро- и автономни автомобили, както и разширяване на абонаментните услуги

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Volvo предвижда двойно повече продажби и увеличение на маржа на печалбата с 50% до 2025 г. Шведският автомобилен производител планира да разшири предлаганите абонаментни услуги и да задълбочи партньорството си с компаниите за споделено пътуване, пише Financial Times.

Според новия бизнес план компанията ще заложи на електрическите и автономните автомобили, с което се надява да оглави променящата се индустрия. Електромобилите ще представляват около половината от производството, а останалите ще са хибриди. Освен това 50% от автомобилите ще се предлагат като абонаментни пакети с цел пряка връзка с клиентите, а около една трета ще са напълно автономни.


Компанията предвижда нарастване на годишните продажби от 600 хил. до 1.2 млн. автомобила, а маржът на печалбата се очаква да достигне 9%, което ще нареди шведския автомобилопроизводител до лидерите на пазара в сегмента Audi и BMW.

Плановете

От март тази година Volvo започна да предлага на клиентите си Care by Volvo, абонаментен пакет срещу месечна такса, включваща автомобила, застраховка и сервиз. Плановете са до средата на следващото десетилетие над 5 млн. души да използват услугата, която ще донесе постоянна печалба на компанията.



"Очакванията на клиентите ни се променят светкавично", обяснява изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън, което налага промяна на бизнес модела на компанията от "чисто автомобилен производител" до "предлагаща директни услуги".

"Приключихме подновяването на автомобилите си. Сега е време да планираме бъдещето", каза още Самюелсън, добавяйки, че създаване на връзка с клиентите е "атрактивна възможност".

Партньорство с компаниите за споделено пътуване

Докато повечето големи производители на автомобили разработват собствени проекти за споделено пътуване, от Volvo ще продават автономните си автомобили на компании за безпилотни таксита. В края на миналата година Volvo и Uber сключиха сделка за почти 1.5 млрд. долара за 24 хил. автономни автомобила.

Шведската компания договоря други подобни сделки в момента, както и възнамерява да си партнира с Android и да отвори системите си за софтуера на Google.

Volvo прогнозира, че продажбите ще се увеличават с 10% на година, но тези планове не включват електрическите Polestar, както и новата абонаментна услуга за млади купувачи, която се държи от Volvo и китайския й собственик Geely.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кой взима летище София 1 Кой взима летище София

Изненадващо обединението между фонда Meridiam и Strabag беше обявено за концесионер. Победителят предложи най-ниската инвестиционна оферта

19 юли 2019, 4108 прочитания

Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина

Дъщерно дружество на "Маркан холдинг" ще инвестира около 60 млн. евро само в първия етап на проекта

18 юли 2019, 5316 прочитания

24 часа 7 дни

19 юли 2019, 6217 прочитания

19 юли 2019, 4741 прочитания

19 юли 2019, 3735 прочитания

19 юли 2019, 2604 прочитания

19 юли 2019, 2561 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки през седмицата

Фандъкова forever

Дори кметът на София да остане на власт, ГЕРБ ще има проблем с мнозинството в общинския съвет

Държавата с най-отворените данни в света

Как България неволно настигна скандинавските страни по публичност на доходите

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Чичо Томасовата България

Американският писател Томас Макгонигъл за спомените от НРБ и романа си за Никола Петков

Бързи, смели, бременни

За остарелите представи и новите проучвания, които доказват ползите от физическата активност и по време на беременността