С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 10 юни 2018, 12:31, 5196 прочитания

Volvo се цели към двойно повече продажби до 2025 г.

Компанията ще разчита на електро- и автономни автомобили, както и разширяване на абонаментните услуги

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Volvo предвижда двойно повече продажби и увеличение на маржа на печалбата с 50% до 2025 г. Шведският автомобилен производител планира да разшири предлаганите абонаментни услуги и да задълбочи партньорството си с компаниите за споделено пътуване, пише Financial Times.

Според новия бизнес план компанията ще заложи на електрическите и автономните автомобили, с което се надява да оглави променящата се индустрия. Електромобилите ще представляват около половината от производството, а останалите ще са хибриди. Освен това 50% от автомобилите ще се предлагат като абонаментни пакети с цел пряка връзка с клиентите, а около една трета ще са напълно автономни.


Компанията предвижда нарастване на годишните продажби от 600 хил. до 1.2 млн. автомобила, а маржът на печалбата се очаква да достигне 9%, което ще нареди шведския автомобилопроизводител до лидерите на пазара в сегмента Audi и BMW.

Плановете

От март тази година Volvo започна да предлага на клиентите си Care by Volvo, абонаментен пакет срещу месечна такса, включваща автомобила, застраховка и сервиз. Плановете са до средата на следващото десетилетие над 5 млн. души да използват услугата, която ще донесе постоянна печалба на компанията.



"Очакванията на клиентите ни се променят светкавично", обяснява изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън, което налага промяна на бизнес модела на компанията от "чисто автомобилен производител" до "предлагаща директни услуги".

"Приключихме подновяването на автомобилите си. Сега е време да планираме бъдещето", каза още Самюелсън, добавяйки, че създаване на връзка с клиентите е "атрактивна възможност".

Партньорство с компаниите за споделено пътуване

Докато повечето големи производители на автомобили разработват собствени проекти за споделено пътуване, от Volvo ще продават автономните си автомобили на компании за безпилотни таксита. В края на миналата година Volvo и Uber сключиха сделка за почти 1.5 млрд. долара за 24 хил. автономни автомобила.

Шведската компания договоря други подобни сделки в момента, както и възнамерява да си партнира с Android и да отвори системите си за софтуера на Google.

Volvo прогнозира, че продажбите ще се увеличават с 10% на година, но тези планове не включват електрическите Polestar, както и новата абонаментна услуга за млади купувачи, която се държи от Volvo и китайския й собственик Geely.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел "Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел

Инициативата ще осигури на компанията достъп до идеи, модерни подходи и технологии в строителната индустрия

8 дек 2019, 512 прочитания

Маратонът: месеци тичане в EXCEL Маратонът: месеци тичане в EXCEL

По-лесно е да пробягаш 42 километра, отколкото да организираш голямо спортно събитие

7 дек 2019, 867 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки през седмицата

Още от Капитал
Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Доставянето на чиста енергия е по-лесно от съхранението й

Намаляването на емисиите зависи от узряването на технологиите за съхранение на енергия

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10