Технологични компании опитват да блокират нов закон за личните данни в Калифорния

Amazon, Microsoft и Uber твърдят, че той ще наруши бизнес модела им

Макар че са принудени да спазват новите правила за личните данни в Европа, водещите американски технологични компании са против въвеждането на по-строги такива в Калифорния
Макар че са принудени да спазват новите правила за личните данни в Европа, водещите американски технологични компании са против въвеждането на по-строги такива в Калифорния
Макар че са принудени да спазват новите правила за личните данни в Европа, водещите американски технологични компании са против въвеждането на по-строги такива в Калифорния    ©  Reuters
Макар че са принудени да спазват новите правила за личните данни в Европа, водещите американски технологични компании са против въвеждането на по-строги такива в Калифорния    ©  Reuters

Тъкмо когато паниката покрай GDPR започва да утихва, нова буря, свързана със защитата на лични данни, се заформя от другата страна на океана. В САЩ, които са известни със сравнително либералния си подход по отношение на поверителността, една кампания за приемане на законопроекта California Consumer Privacy Act (CCPA), финансирана почти изцяло от агента на недвижими имоти Алистър Мактагърт, набира популярност и това не се харесва на технологичните гиганти и те финансират кампания срещу приемането му.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар