Медийната война между Comcast, Disney и Fox

Наддаването между компаниите за по-голямо влияние продължава

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Развлекателният бизнес се променя скоростно. Иновативните онлайн платформи изместват традиционните кабелни оператори, които са готови да похарчат милиарди в медийни сделки от двете страни на Атлантика. В опит да останат конкурентни гиганти Disney и Comcast влизат във война за придобиването на компании със съдържание, което може да отговори успешно на продукциите на Netflix и Amazon. В момента Disney и Comcast се съревновават за придобиването на части от Fox на Рупърт Мърдок, а в същото време Comcast и Fox наддават за британската група Sky.

В последно време американците предпочитат развлекателния модел, предлаган от интернет платформи като Netfix, Amazon и Hulu. Резултатът е значително по-малко договори с традиционните кабелни оператори, което налага и придобиването на нови канали със собствено съдържание, пише CNBC и представя основните моменти от най-голямата медийна война.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.