Медийната война между Comcast, Disney и Fox
Наддаването между компаниите за по-голямо влияние продължава
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Развлекателният бизнес се променя скоростно. Иновативните онлайн платформи изместват традиционните кабелни оператори, които са готови да похарчат милиарди в медийни сделки от двете страни на Атлантика. В опит да останат конкурентни гиганти Disney и Comcast влизат във война за придобиването на компании със съдържание, което може да отговори успешно на продукциите на Netflix и Amazon. В момента Disney и Comcast се съревновават за придобиването на части от Fox на Рупърт Мърдок, а в същото време Comcast и Fox наддават за британската група Sky.
В последно време американците предпочитат развлекателния модел, предлаган от интернет платформи като Netfix, Amazon и Hulu. Резултатът е значително по-малко договори с традиционните кабелни оператори, което налага и придобиването на нови канали със собствено съдържание, пише CNBC и представя основните моменти от най-голямата медийна война.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.