Париж и Берлин се отказват от предложения всеобхватен дигитален данък
Като компромис се предлага облагане на приходите от реклама на някои дигитални платформи


Деян Димитров

Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Германия и Франция стигнаха до компромис за всеобхватния европейски данък върху дигиталните приходи, който Еманюел Макрон предлагаше по-рано тази година. Вместо данък върху приходите на над 180 големи дигитални компании, новото предложение визира данък върху приходите от реклама на някои платформи като Facebook и Google, докато други като Amazon, Apple, и Spotify биха били освободени от данъка, пише Financial Times. Предложението предстои да бъде обсъдено от финансовите министри на Европейския съюз.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.