Carrefour се разделя с китайския пазар
Френската компания продава мажоритарен дял от китайския си бизнес на Suning.com за 620 млн. ерво
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Carrefour, най-голямата верига за продажби на дребно в Европа, предприе решителна стъпка за излизането от китайския пазар. Веригата продаде по-голямата част от едва оцеляващите си магазини в неделя. Френската компания заяви, че се е договорила със Suning.com за продажбата на 80-процентен дял от Carrefour China, съобщи Financial Times.
Сделката оценява Suning на 1.4 млрд. евро. Китайската компания оперира в повече от 700 града, с над 8880 магазина. Очаква се операцията да приключи до края на годината, след като получи регулаторни одобрения. "Сделката предлага на Carrefour няколко ликвидни прозореца, през които компанията да продаде и останалия 20% дял в Китай.", добави търговецът.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нищо не се разбира. Кога са ги продали тези едвам оцеляващи магазини? Със сегашната сделка ли? Сегашната сделка е за китайския филиал, не за магазини.
Ако китайската компания едвам креташе, нямаше да е на печалба (според същата статия).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход